Supplier Quality Coordinator till internationellt företag

Adecco Sweden AB / Logistikjobb / Finspång
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Finspång, Norrköping, Linköping, Vingåker, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Finspång, Norrköping, Linköping, Vingåker, Katrineholm eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete som utmanar dig utöver det vanliga? Vill du arbeta med frihet under ansvar och ha en arbetsdag fylld med variation, i en roll där du ständigt utvecklas? Då har vi uppdraget för dig!

Om tjänsten
Vår kund är ett stort internationellt företag beläget i Finspång som nu behöver förstärka sitt team med en Supplier Quality Coordinator. Arbetsmiljön är kreativ och stöttande och du uppmuntras till att utveckla såväl företaget som dig själv. Du blir del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan.

I rollen Supplier Quality Coordinator kommer du att vara spindeln i nätet både internt och externt för specifika köpområden i syfte att säkerställa rätt drivning och dokumentering kopplat till kvalitetsavvikelser. I arbetsuppgifterna ingår också att:

* Sammanhålla, koordinera och driva aktiviteter för att säkerställa att rätt åtgärd genomförs i rätt tid genom avvikelserapportens olika faser.
* Bygga och upprätthålla kontaktnät såväl internt som externt.
* Analysera statistik kopplat till leverantörsorsakade kvalitetsbrister i syfte att verifiera och validera vidtagna åtgärder samt att upptäcka eventuellt återkommande avvikelser.
* Ta fram underlag och statistik till kontinuerliga möten.
* Bidra aktivt till förbättringar genom att utveckla processer du arbetar i samt att driva processutveckling och leverantörsutveckling inom ditt ansvarsområde.

Om dig
Vi söker dig som har högskoleutbildning med relevant inriktning inom området samt några års arbetslivserfarenhet inom produktion, verksamhetsutveckling, inköp, kvalitet eller närliggande områden.

Som person är du engagerad, effektiv och har god självinsikt. Du är analytisk, arbetar strukturerat, tar initiativ till förbättringar och brinner för kvalitet. För att lyckas i rollen bör du också ha god förmåga att knyta nya kontakter och bygga relationer. I tjänsten blir du del av en global miljö där det krävs att du kommunicerar obehindrat på svenska samt engelska.

Viktigt för tjänsten är:

• tidigare erfarenhet och förståelse av internationella miljöer

• flytande engelska och svenska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Supplier Quality Coordinator är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget sträcker sig fram till 2017-05-31 och för rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden, skicka därför in din ansökan så fort som möjligt. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Exina Karmanik på 011 - 19 18 33 eller via mail exina.karmanik@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-11-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Exina Karmanik exina.karmanik@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Holmengatan 14
60232 NORRKÖPING

Kontorsadress
Holmengatan 14

Jobbnummer
3802789

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: