Student till extrajobb inom kundtjänst / support / service

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-01-17

Företaget
Företaget är ett världsledande bolag inom medicinteknik med 26 000 medarbetare som arbetar dedikerat för att ge de bästa verktygen för sjukvårdspersonal i över 100 länder. Företaget erbjuder en rad olika innovativa medicinska tekniker. Deras vision är att förbättra sjukvården, samt hjälpa patienter till ett mer aktivt och hälsosamt liv.


Dina arbetsuppgifter
Du är placerad i ett sammansvetsat kundserviceteam på 10 personer i Malmö där du ansvarar för kundens första kontakt med företaget. I rollen supportar du så väl kollegor som externa kunder via mail och telefon. Du administrerar enklare orderregistrering, spårar leveransflöden och hanterar reklamationer.


Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasial utbildning, studietakt minst 50% och minst 1 år kvar av dina studier
• Tidigare erfarenhet av serviceyrket
• Erfarenhet av telefonen som arbetsredskap (meriterande)
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Andra nordiska språk är meriterande
• Kunskaper i Officepaketet och erfarenhet av affärssystem

Du är en serviceinriktad person som alltid har kunden i fokus och lägger stor vikt vid att lösa ärendena på ett tillfredsställande sätt. I ditt självständiga arbete är du stresstålig och har förmåga att prioritera i dina dagliga arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt Kollektivavtal

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, student, ordermottagning, administration, service, kundservice, telefon, kundsupport, order, Malmö, deltid, timanställning, servicedesk, support, 1st line, studerande, norska, danska

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Röing mattias.roing@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3265513

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: