Student / Extrajobb / Säljkoordinator / Sales Development Repres

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-04-22

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Connectel. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Connectel grundades år 2008 i Uppsala och har idag två kontor, ett i Stockholm och ett i Uppsala. Connectel bygger och levererar mjukvara för kundservice som gör att företag genom Connectels verktyg kan skapa magiska kundupplevelser stärkta av kombinationen människa och dator. Deras kunder är verksamma i 25 länder och är bland annat banker och energibolag. Connectel under 2020 ökat sin försäljning med 40 procent. Connectel vet att deras kunder är framgången och genom dem kan de utvecklas och ta sig an nya utmaningar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Sales Development Representive kommer du att vara en del av Connectels säljteam. Du ansvarar för att skapa nya leads, agera på inbound leads och säkerställer att dessa kommer vidare i säljcykeln. Vidare ansvarar du för att uppdatera och hantera säljaktiviteter, dela information i CRM systemet, konvertera SQL till bokade möten, kvalificera MQL och befintliga prospekts samt bevaka och följa upp kunddialoger som sker via telefon och mail. Inledningsvis kommer du att få en introduktion och det stöd som du behöver för att du ska lyckas i rollen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående utbildning inom exempelvis ekonomi, civilingenjör eller business
• Erfarenhet av att arbeta i CRM system
• Erfarenhet av att arbete mot B2C är meriterande
• Erfarenhet av att arbeta i Hubspot är meriterande
• Svenska och engelska i tal och skrift

För att lyckas i rollen är du kommunikativ som person då rollen innebär mycket kommunikation, internt och externt. Du har god verbal förmåga både i text och tal då du kommer ha dialog med kunder via mail och telefon. Vidare är du driven och motiveras av att nå uppsatta mål och jobbar ständigt för att varje dag utvecklas och bli bättre i din roll.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Försäljning, innesälj, extra, deltid, sälj, civilinjenjör, business, ekonomi

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5709539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: