Strukturerad orderadministratör till inrednings- och tillverknin - Perido AB - Inköpar- och marknadsjobb i Stockholm
Strukturerad orderadministratör till inrednings- och tillverknin
Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2018-02-14

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm

Perido söker nu en person som är på hugget till en tjänst som orderadministratör hos en av våra kunder. Kunden ingår i en stor internationell koncern inom inredning, redskap och husgeråd. Tjänsten är placerad på deras kontor på Värmdö med nära till vattnet och med goda kommunikationsmöjligheter, där du kommer att arbeta i ett team på ungefär 10 personer.

Ditt arbete som orderadministratör består framförallt av att hantera ordrar som kommer in till företaget via mejl från grossister och butiker. Dessa ska sedan registreras i SAP, det affärs- och ordersystem som används på kontoret, ett system som du med fördel har erfarenhet av sedan tidigare eller får möjlighet att lära dig på plats. För dig som visar framfötterna finns det på sikt möjlighet att ta dig an fler arbetsuppgifter såsom utökad kundkontakt och proaktivt inköpsarbete.

Vi tror att du som söker är en prestigelös person som har lätt för att lära dig nytt. Du bör vara självgående, vara framåt och vågar fråga när du inte förstår. Tack vare att du är vetgirig och nyfiken tar du reda på information på egen hand, vilket gör att du snabbt kommer in i arbetet och lär dig ännu mer! Du tycker om ett högt arbetstempo och är duktig på att samarbeta med andra människor.

Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2018-02-14

Kravprofil för detta jobb
* Gymnasial utbildning
* Erfarenhet av orderadministration/orderregistrering
* God datorvana
* Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
* Erfarenhet av SAP

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-08-31. Tillträde 2018-04-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Trivs du med administrativt arbete och tycker om att strukturera information? Har du lätt för att lära dig nya saker och är bekväm med att ta eget ansvar? Ser du nya uppgifter som en möjlighet att utvecklas? Då kan du vara rätt person för det här uppdraget!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16520DP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-15
Ange följande referens när du ansöker: 16520DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3964309


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: