Strukturerad lager- och logistikassistent sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag fylld av olika arbetsuppgifter inom logistik och lager? Vi på Adecco Outsourcing ger två personer möjlighet att uppleva detta på ett stort företag i norra Stockholm! En av tjänsterna är på 100% och den andra på 75%.
Hur ser din arbetsdag ut som lager- och logistikassistent?
Din arbetsdag kommer till stor del att bestå av att boka transporter. Du kommer även att bevaka flöden samt genomföra uppföljningar. Tjänsten är tillsvidare och ska tillsättas i augusti.
Vem trivs här?
Du som genomfört gymnasiet och dessutom har erfarenhet från någon servicefunktion, exempelvis budfirma kommer att känna igen dig. Har du tidigare erfarenhet inom logistik kommer du snabbt att sätta dig in i arbetsuppgifterna. Du har goda datakunskaper och behärskar Officepaketet väl. Då arbetet innebär mycket telefonkontakter, både med nationella och internationella kunder är det viktigt att du känner dig bekväm i att konversera på båda språken. Är du en positiv person som tycker om att samarbeta kommer detta uppdrag att passa dig. Om du är flexibel och har förmågan att arbeta strukturerat under stressiga förhållanden kommer du att trivas i rollen som logistiker.
Vad erbjuder vi dig som lager- och logistikassistent?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst m.m). Att arbeta hos oss innebär långsiktighet och trygghet. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Lovisa Kvam på tel: 08-598 980 02 eller lovisa.kvam@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-06-17

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Lovisa Kvam, Rekryteringsansvarig, lovisa.kvam@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
965282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: