Store Manager till Telias Butik i Kalmar

Telia / Säljarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia i Kalmar, Oskarshamn, Växjö, Karlshamn, Västervik eller i hela Sverige

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Din nästa utmaning Hej! Elin heter jag och är Sales Area Manager över Kalmar, Oskarshamn och Västervik . Nu söker jag en Store Manager till vår butik i Kalmar.

Som Store Manager har du ansvar för den dagliga verksamheten i butiken samtidigt som du har egna försäljningsmål. Du kommer att ha exponerings- och lageransvar (20%), medan 80% av din arbetstid kommer bestå av egen försäljning. I denna roll kommer du ha förtroendearbetstid medan personal- och bemanningsansvar ligger hos respektive Sales Area Manager.

Din nästa ledare och nya kollegor Teamet i Kalmar består idag av 10 anställda där hälften är heltidsanställda inkl. Store Manager och resterande är visstidsanställda. Teamet är en starkt sammanhållen grupp som alla har ett stort driv kring försäljning och kundupplevelsen. De arbetar för att nå uppsatta mål och strävar efter att nå en positiv feedbackkultur. Jag har jobbat på Telia i tre år och brinner för ledarskap, utveckling och försäljning. På Telia har jag verkligen fått chansen att jobba med det jag brinner för och får en ständig utveckling. Efter jobbet är jag en person som brinner för djur och natur. Jag och min sambo har ett gemensamt fiskeintresse som vi tar varje chans vi kan att utveckla.

Du Du som söker bör ha erfarenhet inom försäljning och ledarskap. I arbetet behöver du ha förmåga att ge konstruktiv feedback och coacha dina medarbetare. Vi ser gärna att du är innovativ, engagerad både i kunderna samt dina medarbetare och har ett eget driv. Du ska vara en förebild i butiken och en inspiratör. Då du kommer att ha förtroendearbetstid så är det viktigt att du är ansvarstagande.

Hur? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på Vi vågar vara innovativa genom att dela idéer, ta risker och alltid utvecklas. Vi bryr oss om våra kunder genom att erbjuda behovsanpassade lösningar. Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte.

Varför? Vi förändrar branschen, digitaliserar samhället och vi skapar den Nya Generationens Telco för att föra världen ännu närmare - på kundernas villkor. Det är vårt nästa kapitel i vår historia, vad är ditt?

Kontakt Har du frågor är du välkommen att kontakta mig på 072-700 77 98. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen till Telia!

Varaktighet, arbetstid
Provanställning eller Tillsvidareanställning Provanställning eller Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-05-24

Ersättning
Fast plus provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Olsson +46 72-7007798

Företag
Telia

Adress
Telia
Stjärntorget 1
16994 Solna

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Jobbnummer
3519617

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia: