Store Manager till Jönköping

Meet a Group international AB / Servitörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla servitörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Meet a Group international AB i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Tidaholm, Gnosjö eller i hela Sverige

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Caffè Nero brand

Vår historia går drygt 20 år tillbaka i tiden till England och vår grundare Gerry Ford. Enligt hans vision är det vårt team och vår service som skiljer oss från andra arbetsplatser. Vi vill "göra positiv skillnad" för Caffè Neros gäster oavsett vilket land de befinner sig i genom att leverera service och kaffe i världsklass.

Att jobba hos oss innebär att du blir en del av en stor familj - vare sig det är ditt team, dina gäster eller ditt lokalområde. Idag har vi mer än 1000 caféer över hela världen varav drygt 800 i Europa. I Sverige är vi i tillväxtfas där du får möjlighet att vara en del i byggandet av något spännande och speciellt.

Bli en del av Caffè Nero familjen och utvecklas tillsammans med oss - det blir kul! Läs mer om vår resa här https://caffenero.com/welcome-to-nero/our-company/
Din nya roll

Som Store Manager leds du av våra värderingar och skapar och värnar om en kultur där ditt team alltid får rätt förutsättning för att lyckas. Du blir ytterst ansvarig för eget café med personal-, budget- och resultatansvar.

Ansvarsområden och arbetsuppgifter

Drift: du arbetar i daglig drift där du är en förebild som inspirerar dina kollegor till att göra det lilla extra för varandra och Caffè Neros gäster genom service, bemötande och produktkvalitet i världsklass

Personal: du är delaktig och engagerad i att utveckla dig själv, ditt team, din enhet och Caffè Nero Sverige framåt. Du ansvarar för rekrytering och onboarding av nya medarbetare samt kompetensutveckling, coachning och uppföljning av ditt team

Resultat & Planering: du har ansvar för uppsatta resultatmål, tar fram rutiner och processer

Kompetensutveckling: vara närvarande och delaktig på operationella möten

Krav

Erfarenhet från en arbetsledande roll med personal- och budgetansvar

Erfarenhet av att styra mot ökad försäljning och resultat

Du tycker det är lika kul med det löpande och operativa som med lite mer långsiktigt affärsutvecklande

Minst 2 år inom ett serviceyrke

Du talar och förstår både svenska och engelska

Erfarenhet av café/restaurang och/eller erfarenhet av att ha arbetat med kaffe är ett plus.

För att lyckas i rollen är du ansvarstagande, målfokuserad, utvecklingsorienterad och bra kommunikatör.

Tickar du inte i alla boxar erfarenhetsmässigt men är motiverad av att lyckas och utvecklas? Då ser vi gärna att du ändå söker tjänsten. Det är inte bara ett jobb vi erbjuder, det är en hel resa. Är du med på den?

Övrig information

Tjänsten är en heltidstjänst och du blir placerad på vår enhet i Jönköping. Vi har öppet 7 dagar i veckan så flexibilitet är en viktig del i rollen.
Sista ansökningsdag är den 2024-04-30 men vi intervjuar löpande. Därför kan tjänsten tillsättas snabbt så välkommen med din ansökan redan idag!
• Vi skippar personligt brev. Bifoga bara ditt CV och vi guidar dig med några frågor som är kopplade till tjänsten.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Meet a Group international AB (org.nr 559191-1747), https://jobbify.se

Arbetsplats
Meet a Groups kund

Jobbnummer
8602124

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Meet a Group international AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Meet a Group international AB: