SpeedLedger söker en empatisk lagspelare till Customer Success-t

Visma Software AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visma Software AB i Göteborg, Trollhättan, Uddevalla, Munkedal, Jönköping eller i hela Sverige

Visma erbjuder programvara och tjänster som förenklar, digitaliserar och effektiviserar affärsprocesser inom privat och offentlig sektor. Koncernen verkar i Norden, Benelux, Centraleuropa och Östeuropa. Med fler än 9 500 anställda, 1 000 000 kundavtal och en omsättning på 1 199 miljoner euro under 2018 är koncernen ett av de ledande programvaruföretagen i Europa. Besök Visma.se

Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.

Söker du en arbetsplats där glädje och teamkänsla prioriteras, där du och kollegor får arbeta i en kreativ miljö med utvecklande och givande arbetsuppgifter? Då kommer du trivas hos oss! När du trivs, växer och vill göra skillnad - utvecklas vi som företag. Vi blir bättre tillsammans helt enkelt!

Vilka är vi på Speed Ledger? Vi kanske saknar ett hippt pingisbord men vi har gott om människor som genuint vill skapa något fantastiskt tillsammans. Vi tycker att mångfald är något som bygger Sverige och det avspeglas i vår samling av härliga människor från alla delar av världen. Vi har idrottare, musikanter, dansare, matälskare, bakgenier (japp, vi gillar fika!), seglare, studenter och egenföretagare. Vi är säker på att du kommer hitta nära vänner hos oss, oavsett intresse, personlighet och bakgrund. Gemensamt för oss är att vi alla vill hjälpa våra kunder bli framgångsrika med deras företag, vi drivs av att just våra kunder lyckas!

Hos oss får du arbeta med engagerade medarbetare med stark teamkänsla på ett medelstort företag. Som en del av Visma har vi samtidigt resurserna och möjligheterna från en av Nordens största tech-koncerner.

Vad innebär jobbet? Våra kunder är det viktigaste vi har och vi på Customer Success har förmånen att få prata och hjälpa dem varje dag. Som Customer Support Agent arbetar du självständigt med att stötta och hjälpa våra kunder när de kontaktar oss, men lika ofta så är det du som kontaktar dem- helst innan en fråga uppstår eller kanske bara för att höra om det är något vi kan göra för att underlätta deras företagande.

Vem är du? Du är en person med attityden och viljan att alltid lära dig något nytt, bidrar med idéer och har en passion för att hjälpa människor att bli framgångsrika på det de gör. Kanske blir du till och med lite tårögd av att se någon du har hjälpt lyckas uppnå sitt mål - det blir vi också! Du sporras av ambitiösa mål och älskar att kreativt tänka fram vägarna dit tillsammans med dina kollegor. Att ha kul på vägen och sprida energi till såväl kunder som medarbetare är självklart för dig.

Vi värdesätter om du har utbildning eller erfarenhet av ekonomi eller kundservice, men det viktigaste är att hitta rätt person som har passion och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Vi har ett fantastiskt upplägg med en onboarding som tar väl hand om dig och hjälper dig igång i ditt uppdrag genom coachning och utbildning, oavsett bakgrund.

Hur går det till? Antingen blir du direkt intresserad eller så blir du åtminstone nyfiken på hur fikar dem egentligen?

Du gör din ansökan med ett CV och ett personligt brev där du skriver några rader om vem du är och vad du gillar att göra

Du svänger förbi på en elscooter till vårt kontor i Nordstan och tar en kaffe/te/mineralvatten/kranvatten/nypa frisk luft tillsammans med oss

Vi talar om hur livet som småföretagare i Sverige borde vara

Du träffar teamet och inser att texten du läste faktiskt stämde!

Du går från kontoret och känner den där lustiga, pirrande och härliga känslan av endorfiner som rusar i kroppen. Du är kär! (eller ah, vi har ju precis haft vår första dejt).

Du kan inte vänta med att ringa dina nära och kära för att berätta om detta magiska ställe!

Vårt råd till dig Missa inte chansen att titta förbi vårt kontor på Spannmålsgatan 19, Göteborg och träffa alla härliga människor som jobbar här. Alla människor växer av erfarenheter och varför inte ta detta tillfället i akt att träffa oss? Vår hemsida https://www.speedledger.se/jobb/ visar absolut en del, men vi gör oss bättre i verkligheten! Du ska framförallt inte gå in på https://www.instagram.com/speedledger och se våra taktlösa danser, försökt till träning med Kettlebells och spelkvällar.

Vänta inte med din ansökan då vi gör urval löpande! Sista ansökningsdag är 18 mars. Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta mig på fs@speedledger.se .

Och du, du är fantastisk som du är, var dig själv och känn inget tvång att klä upp dig utan kom precis som du är. Har du redan världens bästa jobb (eller?......) så får du mer än gärna dela detta med dina kompisar som du tycker skulle passa perfekt.

Varaktighet, arbetstid
• .

Publiceringsdatum
2020-02-28

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Visma Software AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Visma Software AB (org.nr 556567-5906), http://visma.se/karriar

Arbetsplats
Visma

Jobbnummer
5124289

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visma Software AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visma Software AB: