Specialpedagog till Blåklockan Ref 247 - Borlänge kommun, Borlänge skolområde, Tjärnaskolan - Speciallärarjobb i Borlänge
Specialpedagog till Blåklockan Ref 247
Borlänge kommun, Borlänge skolområde, Tjärnaskolan / Speciallärarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla speciallärarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter
Visa alla jobb hos Borlänge kommun, Borlänge skolområde, Tjärnaskolan i Borlänge

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER
Att arbeta med funktionshindrade barn i åldern 1-7 år.

Publiceringsdatum
2007-12-18

Kvalifikationer
Förskollärare med specialpedagogisk påbyggnadsutbildning. Du skall kunna teckenkommunikation ha kunskap om barns olika funktionshinder. Vi ser även att du kan arbeta med pedagogisk handledning samt vara delaktig i möten med olika instanser så som habilitering, soc.m.m. Vara öppen för nytänkande och delta i den pågående förskoleutvecklingen.

Borlänge kommun värdesätter de kvaliteter som en etnisk och kulturell mångfald tillför en arbetsplats. Vi ser därför gärna sökanden som kan bidra till detta.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare (2008-02-11)

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Heltid Lön enl avtal.

Kontakt
Siri Modig, Bitr. rektor. , 0243-74202, 070-5886027 Bitr. rektor., siri.modig@borlange.se

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats »

Anställningen gäller under förutsättning att ordinarie personal får annan tjänst.

Tjänsten innebär arbete dagtid.

För den som erbjuds anställning krävs enl Lag om registerkontroll, fr o m 010101, utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister.

Ansökan via vanlig postgång adresseras till:
Borlänge Kommun
Områdeskansliet, Jakobs
781 81 Borlänge

Sista ansökningsdag 2008-01-02

Företag
Borlänge kommun, Borlänge skolområde, Tjärnaskolan
78181 Borlänge
Mer information på www.borlange.se

Jobbnummer
79743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borlänge kommun, Borlänge skolområde, Tjärnaskolan: