Specialpedagog

Stockholms stad; Tullgårdsskolan / Speciallärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms stad; Tullgårdsskolan i Stockholm

Stockholms Stad
Utbildningsförvaltningen
Tullgårdsskolan

Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga - vi ska vara en stad i världsklass. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.

Tullgårdsskolan värdegrund
En skola där barnen känner sig trygga, har lika värde, känner lust att lära, utvecklar ett rikt språk, känner delaktighet och inhämtar goda kunskaper.
En skola där varje barn sätts i centrum - en skola för alla.
Alla barn är allas ansvar.
1 plats(er).I tjänsten ingår att du har ett övergripande ansvar för det specialpedagogiska arbetet i skolan. Du kommer att kontinuerligt handleda arbetslagen. Det ingår också i tjänsten att tillsammans med arbetslaget göra pedagogiska utredningar och åtgärdsprogram. Självklart ingår du i skolans elevhälsoteam.
Utbildad specialpedagog, med lärarlegitimation
Löneform: Månadslön.
Anställningsform: Tillsvidare.
Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs.
Arbetstid: Dagtid.

För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Rektor Kerstin Boussard,08 508 43363

Carina Wickert Sjöqvist, Förskollärare, 08 508 43370 (facklig)

Tillträde: 2014-08-11.

Publiceringsdatum
2014-03-31

Arbetstider och omfattning
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-21
Ansökan skickas till:
Tullgårdsskolan
Ange följande referens när du ansöker: A25461
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Stockholms stad; Tullgårdsskolan

Adress
Stockholms stad; Tullgårdsskolan
Utbildningsförvaltningen

Jobbnummer
1824470

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms stad; Tullgårdsskolan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms stad; Tullgårdsskolan: