speciallärare/lärare - Snitz resursskola - Speciallärarjobb i Nacka
speciallärare/lärare
Snitz resursskola / Speciallärarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla speciallärarjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors
Visa alla jobb hos Snitz resursskola i Nacka

1 speciallärare och 1 grundskollärare till Snitz resursskola i Nacka. Heltid, provanställning
Snitz är en fristående skola med högstadium för elever år 6-9. Våra elever har neuropsykiatriska funktionshinder som Asperger, AD/HD, ADD eller liknande problematik. De flesta har en oregelbunden begåvningsprofil.
Vår elevgrupp består idag av 7 elever. Till hösten kommer ytterligare en grupp elever att börja på Snitz.
Snitz resursskola ligger i vackra Disponentvillan på Kvarnholmen i Nacka, med utsikt över Stockholms inlopp.
Vi söker en utbildad speciallärare med stor erfarenhet- helst med folkskollärarbakgrund, samt en grundskollärare med bred kompetens.
Du kommer att arbeta tillsammans med en fritidspedagog och ingå i ett arbetslag, där krav ställs på både självständighet och samarbetsförmåga.
Vi vill dela den stora glädjen, att få se våra elevers utveckling och växande självtillit, med dig.
Tillträde den 11 aug 2008
Fast lön enligt överenskommelse
Kollektivavtal finns

Publiceringsdatum
2008-04-25

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid, provanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-25
Ansökan kan skickas till e-postadress: siv.fjell@snitz.se

Kontakt
Ylva Egger, Bitr.rektor, 08-410 410 32, ylva.egger@snitz.se
Siv Fjell, rektor, 0768851099, siv.fjell@snitz.se

Företag
Snitz resursskola

Adress
Snitz resursskola
Mjölnarvägen 2
13131 Nacka

Kontorsadress
Juvelvägen 1
Nacka

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41041099
E-postadress: siv.fjell@snitz.se

Jobbnummer
204499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Snitz resursskola: