Spansktalande Teknisk Support (spoc) / Spanska / Engelska

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-10-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Spansktalande Teknisk Support (spoc) / Spanska / Engelska" (publicerad 2016-10-31) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-10-20

Företaget
Företaget är ett multinationellt företag inom telekombranschen. De äger och driftar ett av de största fiberoptiska näten i världen. De har tusentals kunder och finns i över 80 länder. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor i Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support har du kontakt med företagets kunder via mail, telefon och jobbar i ärendehanteringssystem. Du tar även kontakt med kunder som berörs av större strömavbrott och rapporterar orsaken till avbrottet. Exempel på arbetsuppgifter är att se om en port är uppe eller nere, genom att tolka statistik, loggmeddelanden och ljusnivåer. Du arbetar med konfigurering, felsökning och eskalering av ärenden. Avdelningen arbetar skift och har öppet 24/7, 365 dagar om året.

Kvalifikationer
• Eftergymnasial teknisk utbildning, inom exempelvis nätverk eller telekommunikation
• Hög teknisk kunskap , förståelse och intresse för telekommunikation (TCP/IP-teknik)
• Certifieringar inom Cisco och/eller Juniper
• Erfarenhet av support eller kundtjänst
• Flytande engelska och spanska i tal och skrift

Vi söker dig som är serviceminded, stresstålig och har en god samarbetsförmåga. Du har lätt för att hantera kunder, är ansvarstagande och har god problemlösningsförmåga. Därtill har du lätt för och ett intresse för att lära dig nya tekniker, system och rutiner.

Övrig information:

Start: omgående, gärna 28/11 2016
Plats: Stockholm
Lön: enligt övrenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: SPOC, NOC, telekommunikation, TCP/IP, konfigurering, routing, switching, CISCO, Juniper, ärendehantering, teknisk support, helpdesk, spanska, engelska, english, spanish.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf 08-40024050 linda.sundlof@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3116749

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: