Sourcing Manager Support med SAP kunskap

Dreamwork Scandinavia AB / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Kort om tjänsten
Har du erfarenhet av SAP och vill arbeta som Sourcing Manager Support på Boxon? I tjänsten kommer du att jobba i nära samarbete med Sourcing Manager och övriga Sourcing Manager Support. Vidare kommer du ha mycket kontakter med säljare, säljsupport, supply och externt främst med leverantörer.
Tjänsten är ett vikariat på sex månader direkt hos Boxon, möjlighet till förlängning finns. Boxon har sitt huvudkontor i Helsingborg. Rekryteringen sköts av Dreamwork.

Sökord: produktassistent, supplychain, logistikkoordinator, order, transport, inköp, demand, inköpsplanerare, produktansvar, koordinator, operativ inköpare

<b>Mer om tjänsten</b>
Som Sourcing Manager Support kommer du att vara en del av Inköp. Arbetsuppgifterna är bl. a att bistå vid leverantörsförhandlingar, leverantörsbedömningar, avtalsadministration etc.
Du kommer att hantera reklamationer genom att ha den första kontakten med leverantören. Du kommer säkerställa att databaser, relaterade till artiklar, leverantörer och priser, är korrekta och uppdaterade. Vidare kommer du att arbeta med sortimentsfrågor så som att förbereda underlag vid upphandlingar som att ta fram produktspecifikationer och tryckunderlag.

Om verksamheten
Boxon är en innovativ affärspartner som erbjuder intelligenta förpackningskoncept med full spårbarhet helt integrerade med våra kunders behov.
Vi analyserar omvärlden, inspirerar till nya idéer och designar snabbt innovativa lösningar som kontinuerligt framtidssäkrar förpackningsflödet från order till leverans. Vårt fokus är primärt företag inom industri-, handels- och logistikbranschen som söker en långsiktig partner.
Boxon verkar i Norden, Europa och Asien. Huvudkontoret är i Helsingborg, Sverige. Vår verksamhet omfattar ca 260 anställda och vi har en omsättning på ca 120 miljoner euro.

Publiceringsdatum
2019-05-13

Profil
För att lyckas i denna roll har du några års erfarenhet från snarlika arbetsuppgifter. Tjänsten är väldigt operativ så det är viktigt att du trivs i en sådan roll. Vidare är du detaljorienterad och en utpräglad team- och servicemänniska som brinner för att få saker utförda. Din svenska och engelska är mycket god i tal och skrift. Datorn kommer vara ett viktigt arbetsredskap för dig och du har mycket god datorvana och behärskar Office-paketet, i synnerhet i Excel. erfarenhet i SAP är mycket viktigt.

Så ansöker du
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-20
Ange följande referens när du ansöker: 4875
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mahlin Glyré

Företag
Dreamwork Scandinavia AB

Adress
Dreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 1

Jobbnummer
4785608

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dreamwork Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dreamwork Scandinavia AB: