Sommarvikarierande Kundservicemedarbetare

Victoriahem AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Malmö, Landskrona, Kristianstad, Markaryd, Karlskrona eller i hela Sverige

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på det är att vi under 2022 både vann Kundkristallen och utsågs till Great place to work! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 39 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster. I den här tjänsten kommer du att arbeta under perioden 12 juni - 25 augusti. Du arbetar heltid med 8 timmars arbetsdag. Våra öppettider är: måndagar 07:00-17:00 och tisdag - fredag 07:00-16:00.

Publiceringsdatum
2023-04-04

Om tjänsten
Vårt kundserviceteam servar hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation där du som kundservicemedarbetare kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail

• Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten

• Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor

Bakgrund
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoriahem behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

För att vara aktuell för rollen ska nedan kriterier vara uppfyllda:

• Studerande på en eftergymnasial utbildning

• Goda kunskaper i Officepaketet

• Kunskaper i IT-baserade affärssystem

• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Vi ser det även som meriterande om du har:

• Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag

• Relevant utbildning inom kundservice

• Kunskaper i Vitec

Övrig information

• Startdatum: 12 juni

• Slutdatum: 25 augusti

• Omfattning: Heltid, 8 timmars arbetsdag med öppettider: mån 07-17 och tis-fre 07-16.

• Placering: Malmö, Västra hamnen

• Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta teamledare Magnus på mail @victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)

Arbetsplats
Victoriahem

Jobbnummer
7625011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoriahem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoriahem AB: