Sommarjobb som hjälpmedelsreparatör

Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen / Finmekanikerjobb / Tanum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla finmekanikerjobb i Tanum, Strömstad, Munkedal, Sotenäs, Dals-Ed eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen i Tanum, Strömstad eller i hela Sverige

Omsorgsförvaltningen söker en hjälpmedelsreparatör under ordinarie personals semester. Har du frågor, hör av dig till våra kontaktpersoner.

Publiceringsdatum
2013-01-29

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att underhålla och reparera olika hjälpmedel både i hemmet hos våra brukare och i verkstad. Arbetet sker ofta i nära samarbete med arbetsterapeuter. Tjänsten delas med Munkedals kommun och då arbetet innebär mycket resor är körkort ett krav.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är tekniskt kunnig och intresserad. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande likaså teknisk utbildning. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Tanums kommun eftersträvar en rökfri arbetsmiljö. Därför ser vi gärna att du är rökfri. Ange i din ansökan om du har körkort. Glöm inte att ange referensnummer 27.

Kontakt
Gösta Johansson 0706-97 70 14
Hilde Sletten 0525-181 75

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-06-30
Ansökan med meritförteckning (inga betyg) märkt med rätt referensnummer
Ange följande referens när du ansöker: 27
Ansökan kan skickas till e-postadress: on.sommarjobb@tanum.se

Företag
Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen

Adress
Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen
45781 Tanumshede

Kontorsadress
Apoteksvägen 6
Tanumshede

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0525-18000
Faxnummer: 0525-18258
E-postadress: on.diarium@tanum.se

Jobbnummer
1451356

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen: