Sommarjobb Kundtjänst

K2c In Sweden AB / Kundservicejobb / Helsingborg
2022-01-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sommarjobb Kundtjänst" (publicerad 2023-05-03) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos K2c In Sweden AB i Helsingborg, Lund, Göteborg, Linköping eller i hela Sverige

För tjänsten är det ett sommarjobb som tjänsten ligger ute för. Denna typ av tjänst kan passa dig som är studerande och vill ha ett jobb under sommaren. Söker du denna tjänsten är tanken att du ska täcka anställningen för personer som går på semester och på så vis förutsätter vi att du själv inte önskar någon längre ledighet under sommaren.
K2C är ett expansivt tillväxtbolag där det är av vikt att du trivs i en dynamisk miljö med ett högt tempo. Du som person är flexibel, lösningsorienterad och har en hög känsla för service, du lägger stor vikt på värdet av kundnöjdhet där du hellre skapar relationer istället för diskussioner.
Arbetslivserfarenhet
Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav
God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket i både tal och skrift
God datorvana.

Publiceringsdatum
2022-01-25

Arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta självständigt, men ingå i ett större team av medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera en högklassig service till våra kunder. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder med att besvara olika frågor samtidigt som du ger kunden en god serviceupplevelse. Vårt främsta sätt att kommunicera med våra kunder är i dagsläget via telefon och mail men även andra kommunikationskanaler förekommer.
För att trivas hos oss ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. Vi verkar i en branch som som ständigt utvecklas, det kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i dina kundmöte. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning.

Om företaget
K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med våra skandinavisktalande kontor i Göteborg och huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-24

Adress
K2C In Sweden AB
Kanongatan 157
25467 Helsingborg

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Sommarjobb".

Arbetsgivare
K2C In Sweden AB (org.nr 556781-2267), http://www.k2c.se
Kanongatan 157 (visa karta)
254 67  HELSINGBORG

Ansökan
E-post: jobbansokan@k2c.se

Arbetsplats
K2c In Sweden AB

Jobbnummer
6278619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från K2c In Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos K2c In Sweden AB: