Söker en Kategoriansvarig för ett konsultuppdrag i Dalarna
Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedish Office Consulting AB i Stockholm,
Botkyrka eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi en Kategoriansvarig med erfarenhet inom Supply Chain Management och Strategiskt inköp. Det är ett konsultuppdrag i Dalarna/Ludvika och skall startas omgående.
Rollen innebär att planera, utveckla och genomföra Supply Chain Management strategier med fokus på att optimera leverans, kvalitet, kostnader och tillförlitligheten hos leverantörer och levererade produkter för en tilldelad kategori eller grupp av kategorier. Vidare skall utförandet göras i enlighet med Supply Chain Management, Supply Base Management och företagets instruktioner och rutiner.
Vi ser gärna att du har nedan erfarenhet:
• Minst 5 år av Supply Chain Management
• Minst 1 år av Strategiskt inköp
Vi ser gärna att du har nedan erfarenhet:
• Minst 5 år av Supply Chain Management
• Minst 1 år av Strategiskt inköp
Swedish Office Consulting är ett konsultbolag nischade inom inköp, upphandling och IT, med syftet att hitta rätt person för rätt uppdrag. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs såväl lokalt, regionalt, nationellt som nordiskt. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad inom fyra områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter, IT-konsulter och övriga tjänster i form av verksamhetskonsulter/projektkonsulter.
Publiceringsdatum2016-12-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-06
FöretagSwedish Office Consulting AB
AdressSwedish Office Consulting AB
Årstaängsvägen 21 C
11743 Stockholm
KontorsadressÅrstaängsvägen 21 C
Jobbnummer 3204160
Observera att sista ansökningsdag har passerat.