Sociala kundtjänstmedarbetare sökes till utvecklande roll i Göte

Bemannia Kontor / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Bemannia söker två kundtjänstmedarbetare för uppdrag till vår attraktiva kund i Göteborg. Du kommer att vara en av 8-10 kundtjänstmedarbetare i ett fartfyllt team med det gemensamma målet att alltid ge bästa service till kunderna. Uppdraget är på heltid, med start omgående och beräknas pågå under 6 månader.

Det är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos oss på Bemannia och hyrs ut som konsult till vår kund och är därmed stationerad på vår kunds arbetsplats.

Dina arbetsuppgifter:

Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer självständigt att organisera det egna dagliga arbetet, vilket bland annat kommer att innefatta att:

• Ge god service till kunder
• Utveckla verksamhetens kundservice
• Söka information och svara på inkommande frågor både muntligt och skriftligt
• Kategorisera och dokumentera inkommande ärenden

Dina kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst/administration
• Gymnasieutbildning
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska, i såväl tal som i skrift

Dina personliga egenskaper:

Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att ha ett varierande arbete i ett högt tempo, med nya frågor och problem som dyker upp dagligen och ska lösas snabbt. Vi ser därför att du är en person som tycker om utmaningar, högt tempo och trivs med mycket social interaktion. Du är även kommunikativ och har en god förmåga att prioritera och strukturera din arbetsdag.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-02-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3953702

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: