Social administrativ assistent sökes till stor myndighet

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker en administrativ assistent till vår stora ledande kund inom den offentliga sektorn, där de har en gemensam kultur som präglas av deras pålitliga, engagerade och modiga medarbetare. Vill du vara en av dessa medarbetare? Sök idag!

Uppdraget startar den 2 januari 2018 och pågår till sista december 2019 med chans till två (2) års förlängning efter det. Tjänsten är på heltid 40h/arbetsvecka måndag till fredag.

Dina arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innefatta att vara ett

• stöd i administrativa frågor, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet
• stöd vid budget- och uppföljningsarbete
• stöd vid användandet av IT-hjälpmedel
• stöd i fakturahanteringen inom ett eller flera kostnadsställen

Detta kommer bland annat innebära att i SharePoint

• organisera och lagra dokument och filer
• skapa publika webbsidor och publicera innehåll
• skapa interna sidor, wiki-sidor och diskussionsforum för avdelningen

Dina kvalifikationer:

• Allmän gymnasiekompetens
• Minst två (2) års erfarenhet av yrket
• God datorvana, som kunskaper i SharePoint
• Goda kunskaper i svenska tal och skrift

Dina personliga egenskaper:

Du är empatisk och duktig på att kommunicera väl i såväl tal som skrift, samt tycker om att samarbeta och arbeta för att nå gemensamma mål.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Långt heltidsuppdrag Goda chanser till förlängning, långt uppdrag.

Publiceringsdatum
2017-11-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Dahlin

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3814975

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: