Skandinavisk HR Business Partner sökes till OKQ8

OKQ8 / Kassapersonalsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassapersonalsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OKQ8 i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

På OKQ8:s stationer finns produkter och tjänster som gör livet med bilen enklare, roligare och mer hållbart. Hos OKQ8 finner du förutom drivmedel marknadens bästa service och bredaste sortiment av bilprodukter samt dagligvaror, vällagad fräsch mat och gott ekologiskt kaffe gjort på nymalda bönor. Den svenska verksamheten omfattar ca 750 stationer över hela landet, för såväl personbil som tung trafik. De flesta av våra 350 bemannade servicestationer har biltvätt, tvätta-själv hallar, biluthyrning och även bilverkstäder. I företagets utbud finns även produkter för kunder inom jordbruk, transportindustri, sjöfart och verkstäder. Vi erbjuder också ett av marknadens bästa kort, OKQ8 VISA. 
OKQ8 arbetar aktivt för att driva utvecklingen av mer klimatanpassade och miljövänliga drivmedel och produkter. Fyra år i rad har vi utsetts till Sveriges mest hållbara drivmedelsbolag i varumärkesundersökningen Sustainable Brands och som medlem i samhällsinitiativet UN Global Compact stöder vi aktivt FN:s tio principer om mänskliga rättigheter, arbetsrätt, miljö och anti-korruption. Läs mer på okq8.se.

Publiceringsdatum
2015-06-13

Dina arbetsuppgifter
Vill du bli en del av ett härligt team där du får möjlighet att arbeta nära ledarna inom Retail och stationsledet på OKQ8? Är du en driven, resultatorienterad och kommunikativ person med erfarenhet från detaljhandelsbranschen? Sök då tjänsten som Skandinavisk HR Business Partner idag!
Rollen Som HR Business Partner på OKQ8 kommer du medverka till att skapa en attraktiv, ambitiös och hållbar arbetsplats. Du kommer att jobba nära våra chefer och medarbetare med fokus på divisionen för bemannade stationer. Tjänsten är placerad i Stockholm med resor inom Sverige och till Köpenhamn.
Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter:

Stötta chefer i det dagliga arbetet, oftast gällande arbetsrätt
Fackliga förhandlingar
Coacha chefer i ledarskap
Rekrytering
Kompetensplanering
Utvecklingsbehov och utvecklingsplaner inom organisationen
Tillsammans med HR Process Development säkra att processerna möter organisationens behov
Organisationsplanering och effektivisering

Vi söker dig Vi söker dig som har förståelse för arbetsmarknaden och som har en förmåga att se helheten inom organisationen. Vidare är du analytisk, beslutsför och trygg i dig själv.  Du är en god kommunikatör som drivs av att jobba mot uppsatta mål och resultat.
Du har jobbat med kvalificerade HR uppgifter i minst tre år och har stor erfarenhet av arbetsrätt och förhandlingar. Vi ser gärna att du har jobbat inom detaljhandeln samt att du har god ekonomisk förståelse. Då rollen är skandinavisk är det meriterande om du behärskar både svenska och danska.
Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en öppen och ärlig arbetsplats med stort kundfokus. Vi på HR-avdelningen är ett härligt gäng som trivs bra tillsammans och jobbar mot gemensamma mål och resultat. Vi värderar dina personliga egenskaper högt. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget.
Kontakt Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen ber vi dig kontakta rekryterande chef Henriette Refdahl på 0045 4599 2107 eller  here@q8.dk   Välkommen med din ansökan senast 25 juni.

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Vid behov Vid behov

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Sundmalm, T.f Säljchef 015630074

Företag
OKQ8

Adress
OKQ8
Sveavägen 155
10435 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155

Jobbnummer
2336110

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OKQ8

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OKQ8: