Självständig affärsområdeschef sökes

Today Consulting AB / Ekonomichefsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Today Consulting AB i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige

Ta chansen och arbeta hos Today Consulting AB - ett expansivt bolag med höga ambitioner inom bemanning och rekrytering. Vi söker nu en självständig affärsområdeschef, som tillsammans med oss vill vara med och utveckla Today Consulting framåt. Vi andas innovation och entreprenörskap och vi är företaget där allas idéer får ta plats och du som medarbetare får vara med och göra skillnad. Vi jobbar som ett prestigelöst team och du kommer att få möjlighet att vara med och påverka din egen utveckling och få ett stort egenansvar, men alltid med stöd från engagerade kollegor som brinner för bolaget. Välkommen till en ambitiös arbetsplats med hög trivselfaktor!

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Vi erbjuder en spännande roll med både strategiskt och operativt ansvar för att säkerställa tillväxt för hela rekryterings- och bemanningsprocessen i Hallandsregionen. I din roll kommer du att leda affärsutvecklingen, såväl som vårda och utveckla befintliga kundrelationer. Du har fullt resultatansvar och vi uppskattar ditt starka driv och engagemang. Här kommer du under förtroende och frihet att axla rollen som affärsområdeschef och du måste ha förmågan att kunna styra ditt arbete självständigt och plikttroget. Tjänsten är på heltid och utgår från kontoret i Falkenberg.

Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter:

• Affärsutveckling och vidareutveckling av våra rekryterings- och konsulttjänster samt affärsstrategier

• Samordning med övriga affärsområden för att säkerställa samsyn i hela organisationen

• Rekrytering, ledning och utveckling av personalen i affärsområdet

Din kompetens
För att lyckas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet inom rekrytering och bemanning. Det är önskvärt om du är en person som innehar en god lokalkännedom och brett kontaktnät inom branschen. Vidare är du en kommunikativ relationsskapare som har lätt för att vårda bestående, och skapa nya kontakter. Vi söker dig med en egen stark motor, som motiveras av att driva igenom affärer och skapa resultat. Du är oerhört lösningsorienterad och trygg med tuffa prioriteringar, fatta beslut och få saker i rullning. Du tycker om att tänka utanför boxen. Du behärskar svenska och engelska väl, i såväl tal som skrift. Körkort är ett krav. För att trivas i rollen som vår nästa affärsområdeschef är det alltså viktigt att du har:

• Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med bemanning- och rekryteringslösningar

• Erfarenhet av att framgångsrikt initiera och leda affärsprojekt

• God förmåga att ta affärsbeslut och ett intresse för siffror

• Vana av personalansvar

Ansök idag
Du ansöker här eller på www.todayconsulting.se (http://www.todayconsulting.se/). Vi kommer löpande att genomföra intervjuer för att hitta vår nya kollega, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att mejla ansvarig VD Arian Berisha på arian.berisha@todayconsulting.se

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag verksamma främst i västra och södra Sverige. Vi på Today Consulting AB har en bred och gedigen erfarenhet inom branschen och erbjuder olika tjänster och helhetslösningar inom rekrytering.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Today Consulting AB (org.nr 559092-0640), http://www.Todayconsulting.se

Arbetsplats
Today Consulting

Kontakt
Arian Berisha
arian.berisha@todayconsulting.se

Jobbnummer
8341991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Today Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Today Consulting AB: