Självgående schemahandläggare sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete med varierade arbetsuppgifter där du får möjlighet att använda din strukturerade förmåga? Vi på Adecco, Office & HR ger dig möjligheten till detta då vi nu söker en schemahandläggare till en av våra kunder.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som schemahandläggare kommer du att assistera ordinarie schemahandläggare med diverse administrativa uppgifter. Du kommer bland annat att arbeta utifrån ett grundschema och löpande göra ändringar där det behövs. Totalt är det cirka 80 medarbetare som skall schemaläggas. Utöver detta är du behjälplig med att boka möten, svara på mail, registrera tider m.m.

Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag på Hisingen. Uppdraget startar omgående och pågår tom 31 januari 2013. Arbetets omfattning är på heltid, vardagar 8-17.

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter eller annan administrativ vana kommer snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från schemaläggning inom sjukvården är detta meriterande.

För dig som trivs i en roll som kräver struktur och ett öga för detaljer kommer detta uppdrag att vara intressant! Som person är du självgående, driven och väldigt noggrann.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Länk till annons: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1630344

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 725 45 16 eller på helena.ahs@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-10-26

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1376495

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: