Självgående kundansvarig B2B säljare till vårt sälj- och marknad

Accountor Sverige / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Stockholm, Solna, Botkyrka, Täby, Södertälje eller i hela Sverige

Vill du vara med på Accountors tillväxtresa och arbeta med tjänsteförsäljning? Vi förstärker nu vår säljorganisation med erfaren säljare som kommer att arbeta mot nya kunder och ansvara för försäljningen av våra tjänster inom redovisning, lön och VAS-tjänster. Vi är en byrå i framkant och har en familjär stämning med behagligt arbetsklimat och en trevlig atmosfär.

Vi tror också på ett arbetssätt där möjligheten till ett balanserat familje- och arbetsliv ses som en självklarhet. Accountor har nyligen blivit utsedd till ett karriärföretag 2017, tack vare vårt fokus på medarbetarnas välmående och utveckling.


Publiceringsdatum
2018-02-09

Dina arbetsuppgifter
Som säljare hos Accountor kommer du att vara drivande i säljprocessen och arbeta med kunder i olika storlekar och branscher. Du kommer att ha en egen säljbudget, även om teamets säljbudget är den viktigaste och du kommer ha ett nära samarbete med övriga säljare och vår marknadsavdelning. Din viktigaste uppgift är att identifiera kundens behov och hitta en unik lösning.

Så här säger vår säljchef Anders om att arbeta som säljare hos Accountor:
"På vår säljavdelning råder frihet under ansvar och man får möjligheten att strukturera sitt eget arbete. Vi arbetar självklart tillsammans och samarbetar mycket med andra avdelningar i organisationen. Vi är ett riktigt härligt och bra team. Det är högt och lågt och vi har nära till skratt".

Vem är du?
• Du har minst 10 års arbetslivserfarenhet och arbetat ca 5 år med försäljning,
• Du har arbetat med tjänsteförsäljning eller försäljning B2B.
• Det är meriterande om du har en bakgrund från ekonomi- eller löneområdet.
• Som person är du självgående, driven, teamorienterad och kommunikativ.
• Du motiveras av att komma till avslut och att göra affärer.
• Du behärskar engelska i tal och skrift eftersom en del av våra kunder är internationella.

Låter det här intressant? Vi intervjuar löpande så ansök gärna redan idag. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Jonna på: 010 - 161 39 26

Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern med fokus på redovisning, lön och HR och möjligheterna till utveckling är stor. Varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av People first då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare, alltså dig!

Vi erbjuder friskvårdsbidrag, har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och vi tillämpar sex månaders provanställning.

Huvudkontoret i Stockholm ligger centralt, precis intill Vanadisplan, med gångavstånd från både S:t Eriksplan och Odenplan.


Kundansvarig säljare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast plus provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonna Rickard Lindberg

Företag
Accountor Sverige

Adress
Accountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm

Kontorsadress
S:t Eriksgatan 113

Jobbnummer
3955101

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Accountor Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Accountor Sverige: