Sevice Manager - Radisson SAS Scandinavia Hotel - Receptionistjobb i Göteborg
Sevice Manager
Radisson SAS Scandinavia Hotel / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Radisson SAS Scandinavia Hotel i Göteborg

DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER BLIR:
Leda ,fördela & delta i det dagliga arbetet i Front Office.
Koordinera samarbetet med övriga avdelningar, då främst inom vaktmästeriet, växel & Business Service Center. Schemaläggning för FO och administration av lönerna
FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN
Erfarenhet från en större hotellreception
Goda ledaregenskaper
Väl insatt i databokning, Fidelio och generella datakunskaper
Öppen till flexibla arbetstider och ha förmågan att se till helheten
Kunna ta självständigt ansvar
Gästfokuserad med Yes I Can-attityd samt kvalitetsmedveten, stresstålig och kreativ
God samarbetsförmåga och entusiasmera ett team
God organisatör med öppenhet för förändringar

Publiceringsdatum
2008-04-08

Körkortskrav
B

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid 100% med oregelbundna arbetstider

Ersättning
Fast lön
Fast lön, enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb.scandinavia@radissonsas.com

Företag
Radisson SAS Scandinavia Hotel

Adress
Radisson SAS Scandinavia Hotel
Box 288
40124 GÖTEBORG

Kontorsadress
S Hamngatan 59-65
GÖTEBORG

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-758 50 00
E-postadress: jobb.scandinavia@radissonsas.com

Jobbnummer
186392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Radisson SAS Scandinavia Hotel: