Serviceorienterad administratör till stort företag

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Söker du ett omväxlande jobb som administratör, med administration, service och kundkontakter i en högprofessionell miljö?

Till ett stort och välkänt företag i Göteborg söker vi en administratör som vill att arbetsdagen både ska innehålla kundkontakt och administration, där du arbetar med att lösa mer komplexa kundärenden och granska dokument. Ett roligt jobb för dig som gillar problemlösning, omväxling och vara i en servicefunktion! Jobbet är långsiktigt, utförs på kontorstider och ska tillsättas snarast. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Det här är en möjlighet att få arbeta på ett stort och välkänt företag med lång historia i Sverige samt jobba med administration, utredningar och kundbemötande i en högprofessionell miljö och trevliga kollegor. Dessutom får du:

* Bekväma arbetstider - arbetet utförs på vardagar och kontorstider
* Komma till en arbetsplats och avdelning som växer
* Kollektivavtal och trygga arbetsvillkor genom TNG

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Ta emot kundärenden, som du utreder och åtgärdar
* Kontakt och kommunikation (telefon, mail och brev) med kunder för att utreda och nå lösningar
* Uppföljning och kvalitetskontroll
* Granskning av dokument och säkerställa att information som går ut till kunderna blir korrekt

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer tillhöra en kundorienterad administrativ avdelning som arbetar gränsöverskridande för både interna enheter och företagets kunder. Då arbetsuppgifterna är varierande finns det stort utrymme att få arbeta med många olika områden inom avdelningen. Beroende på eget intresse och potential finns det också möjlighet att växa med uppgiften och på sikt fördjupa sig i särskilda områden.

Jobbet som administratör ska tillsättas omgående, där du inledningsvis blir anställd som konsult på 6 månader. För rätt person finns det goda möjligheter till fortsatt anställning.

Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda på dagtid och vardagar.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som trivs i att vara en servicefunktion, såväl internt som externt, samt är en god administratör. Det är viktigt att du har en hög verbal förmåga, och kan uttrycka dig såväl i tal som text på både svenska och engelska, eftersom du måste kunna kommunicera på en professionell nivå i dina kontakter.

Exakt vilken utbildning du har med dig är mindre viktigt men arbetet förutsätter minst gymnasiekompetens och datorvana, samt att trivs med administrativa uppgifter såsom granskning och utredning. Du är kvalitetsmedveten och noggrann samt serviceminded och affärsmässig i dialogen med kunder. Har du en akademisk examen och/eller erfarenhet av bank- eller försäkringstjänster är det mycket meriterande, då kundkontakterna berör detta.

Eftersom uppdraget ska tillsättas så snart som möjligt, söker vi särskilt dig som är tillgänglig med kort varsel.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-02-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3338714

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: