Servicekoordinator till företag i Solna!

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund är marknadsledande inom att erbjuda sina kunder uppbyggnad och installation av säker miljö och elkraft i deras datacenter. Företaget har funnits i ca 20 år och har kontor i både Stockholm, Göteborg och Malmö. Kunderna de arbetar med är både stora och mindre företag som finns hela Sverige. Deras huvudkontor ligger i Solna och det är dit de nu söker en servicekoordinator för ett konsultuppdrag på 6 månader.

Tjänsten
Som servicekoordinator kommer du ingå i ett team på ca 3 personer, som har samma roll som du. Du arbetar tätt ihop med både projektledare, kunder, och servicepersonal genom både telefon och mail. Det är en typiskt koordinatortjänst där du får agera spindel i nätet och ha hand om många olika delar i flera projekt. Några av de arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är bl.a att ta emot olika typer av ärenden genom mail och telefon för att sedan skapa en order för det i deras system Agresso. Du arbetar också med kvalitetssäkring och uppföljning av de olika ärendena. En del enklare ekonomiuppgifter kommer även ingå i tjänsten som fakturering och periodiseringar. För denna tjänst blir du anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget är på 6 månader med stor möjlighet till förlängning.


Publiceringsdatum
2016-11-18

Kvalifikationer
Vi söker dig som har följande bakgrund

* Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
* Du har god systemvana, gärna erfarenhet av Agresso
* Du har god förståelse för ekonomi

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är självständig, driven och noggrann. Du är flexibel inför nya arbetsuppgifter, tydlig i din kommunikation samt innehar en god samarbetsförmåga. Vidare är du prestigelös och ödmjuk gentemot dina kollegor och tar stort ansvar för ditt arbete.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, 40h/ veckan. Start: Omgående - 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Du blir konsult via Placera Personal.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 08-586 22720

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
3167784

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: