Servicekoordinator till Atlas Copco

add-logistics AB / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos add-logistics AB i Nacka, Örebro, Eskilstuna, Norrköping, Vara eller i hela Sverige

Företaget

Atlas Copco Compressor AB ansvarar för försäljning och service av stationära kompressorer och tryckluftslösningar till kunder inom den svenska marknaden. Våra kunder finns bl.a. inom pappers- och massa industri, verkstadsindustri, livsmedelstillverkning och sjukvård. Vi tillhandahåller kompletta lösningar där vi förser kunden med effektivt utnyttjande av sin tryckluftanläggning som ger högre lönsamhet och mindre miljöpåverkan. Från första affärskontakt till färdig anläggning finns vi där för kunden med leverans av vårt kunnande inom såväl maskinutrustning som serviceprodukter

Tjänsten

Tjänsten utgör en möjlighet för dig som tekniskt och kommersiellt intresserad att utvecklas och bredda din kompetens. Med daglig fältkontakt har du en viktig roll i att förstå våra kunders och teknikers situation. Du koordinerar lämpliga resurser, lägger ut arbetsordrar ordnar beställning av reservdelar och följer upp dessa. Du blir en vital länk mellan kunder, tekniker, servicechefer, säljare och andra interna funktioner för att hantera både akuta ärenden och den långsiktiga planeringen. Teamet består av 8 personer, du är en del i utvecklingsarbetet att öka kundnöjdhet och höja effektiviteten. Ett måste för att lyckas i denna roll är att du tidigare arbetat i en serviceinriktad miljö med kunden i fokus. Som person ser du möjligheter snarare än problem och svårigheter. Du har ett eget driv där du inom givna ramar tar egna initiativ och beslut. Du skapar ett eget nätverk inom organisationen, du driver din egen utveckling och situationsanpassar dina lösningar efter våra kunders behov och organisationens krav på lönsamhet.

Känner du igen dig? Tycker att arbetet känns stimulerande och intressant? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och vi tillämpar således inte sista ansökningsdag.

 Kvalifikationer

Gymnasienivå och flera års arbetslivserfarenhet
Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
Allmänt goda datorkunskaper
Goda kunskaper i MS Office, Outlook
Erfarenhet av större affärssystem (SAP är meriterande)
Tidigare erfarenhet av en serviceorganisation eller serviceinriktad tjänst
B-körkort

Vi söker dig

Som har lägst gymnasieutbildning och med flera års erfarenhet av en liknande administrativ tjänst. Du är initiativtagande, ordningsam och prestigelös lagspelare med god kommunikationsförmåga. Du arbetar effektivt, strukturerat och är resultatinriktat. Sist men inte minst, gillar du om att överträffa kundens förväntningar tycker om känslan av att ha eget ansvar och sporras av att lösa problem och hitta lösningar.

Vill du vara med på denna spännande resa och bidra till ökad kundservice och effektivitet?

Publiceringsdatum
2016-05-20

Så ansöker du
För denna Rekrytering ansvarar Aditro Logistics. För frågor runt tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Iréne Nilsson via e-post ( irene.nilsson@aditrologistics.com ) eller Mobil 073-640 28 64. Alla ansökningshandlingar behandlas konfidentiellt och kommer inte att komma i kontakt med någon annan part än oss och vår kund.

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-30
Ange följande referens när du ansöker: aditrologistics477
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ADD-LOGISTICS AB

Adress
ADD-LOGISTICS AB
Stigbergsliden 5
41463 Göteborg

Kontorsadress
Stigbergsliden 5

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2859395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från add-logistics AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos add-logistics AB: