Servicekoordinator med administrativ ådra

Temp-Team Sverige AB / Kontorsjobb / Svedala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Svedala, Staffanstorp, Vellinge, Trelleborg, Skurup eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Svedala, Staffanstorp, Vellinge, Trelleborg, Skurup eller i hela Sverige

Brinner du för att leverera exceptionell service och motiveras av administration och koordination? Vill ansluta till ett stabilt och framgångsrikt bolag i sin bransch? Då är detta tjänsten för dig!

För vår kunds räkning, som är en internationell och framgångsrik aktör inom sin bransch där man levererar högkvalitativa industrilösningar söker vi nu en Servicekoordinator till deras kontor i Svedala. Här ansluter du till ett kompetent och trevligt team om 5 kollegor som in-house supporterar bolagets servicetekniker med koordination och diverse administration för bolagets tekniker.

Tjänsten är på heltid med tillsättning omgående och är ett konsultuppdrag som efter en begränsad tidsperiod med avsikt att övergå i anställning direkt hos vår kund.

Företagspresentation
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i snart 40 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern där vi finns representerade i sex länder med ett 40- tal kontor och med huvudfokus på Norden där vi har en stark förankring. Vi tillsätter tjänster både inom tjänstemanna- och kollektivsektorn där våra kunder återfinns inom ett flertal olika branscher. Malmökontoret är strategiskt beläget i hjärtat av centrala Malmö där vi sitter i trevliga kontorsmiljöer. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se

Tjänstebeskrivning
I din roll som Servicekoordinator arbetar du i huvudsak med nedan arbetsuppgifter;

• Ta emot servicesamtal från kunder och servicetekniker
• Besvara frågor från tekniker, göra i ordning fakturering samt fakturera och till viss del reskontrahantering.
• Koordinera servicetekniker. Planering av installationer
• Reservdelshantering/ och eventuellt viss lagerkontroll
• Handha administrationen av serviceavtal
• Allmänna kontorsuppgifter

Kvalifikationer
Som person är du positiv, lösningsorienterad och flexibel. Vidare ser vi gärna att du är strukturerad, har god organisationsförmåga, trivs med att vara spindeln i nätet och har ett prestigelöst förhållningssätt. Då du har många kontaktytor i din roll är det viktigt att du är bekväm i ditt sätt att kommunicera, är serviceminded och brinner för att ge kunden det lilla extra. Meriterande är om du har teknisk förståelse och erfarenhet av liknande roll sedan tidigare.

Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet, har som minimum fullgjord gymnasieutbildning samt B-körkort. Du kommunicerar obehindrat på svenska i såväl tal som i skrift. Erfarenhet från affärssystemet Navision är meriterande liksom ekonomiska baskunskaper.



Ansökan
Låter tjänsten intressant? Då är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan redan idag. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cindy Kristensson eller Daniel Hilvardén på 040-6110770.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-18
Ange följande referens när du ansöker: 1487
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cindy Hultman

Företag
TEMP-TEAM Sverige AB

Adress
TEMP-TEAM Sverige AB
Norra Vallgatan 34
21125 Malmö

Kontorsadress
Norra Vallgatan 34

Jobbnummer
3816946

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Temp-Team Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Temp-Team Sverige AB: