Servicekoordinator

Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Svensktalande Servicekoordinator sökes på deltid till Konica Minoltas Nordiska Service desk i Ballerup, Danmark
Gillar och sporras du att hjälpa kunder med lätta tekniska problem? I serviceteamet hos Konica Minolta värderas den goda servicen högt och kunden är alltid i fokus - men det finns även plats för en lättsam stämning och ett gott skratt.
Ni söker vi dig som är redo för att vara en stor del av det nordiska serviceteamet i Ballerup. Tjänsten kommer att vara på deltid och omfatta ca 15-20 timmar i veckan. Du kommer att få ge bästa möjliga servicen till kunderna i en dynamisk miljö med högt tempo.
Arbetsuppgifter:
Kundservice över telefon.
Lättare teknisk support. Du kommer att erbjudas en upplärning med en strukturerad upplärningsplan samt möjlighet att praktiskt sitta med en kollega i upplärningssyfte.
Behandla och besvara mejl från kunder.
Du kommer ha en bred kontaktyta av kollegor, kunder och samarbetspartners.
Diverse ad hoc-uppgifter


Dina arbetstider kommer typiskt att fördelas mellan måndag-fredag inom tidsspannet 08.00-16.30. Det finns en stor flexibilitet från verksamheten sida när det kommer till att schemalägga arbetspassen, men det förväntas att du oftast kan lägga din arbetstid mellan måndag och onsdag, då många kunder är i behov av service under dessa dagar.
Kvalifikationer
Det är avgörande att du är flytande i tal och skrift när det kommer till svenska, samt är det ett plus om du även är flytande i norska eller finska.
Du har förstår och talar engelska.
Du är energisk och entusiastisk.
Ditt goda humör kan tydligt förmedlas över telefon.
Du trivs med många ingående telefonsamtal varje dag.
Du har ett gott humör och gör alltid ditt bästa - även när det är högt tempo.
Du gillar att arbeta självständigt och teamorienterat med kunder och kollegor, samt trivs med att ta ansvar för dina kunder.
Du brinner för att vara en del av teamet.


Erfarenhet
Din inställning och färdighet att ingå ett team är viktigare för oss än utbildning. Det är meriterande, men inget krav, om du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare.
Det är viktigt för dig att alltid ge bästa möjliga servicen.
Du är datorvan när det kommer till PC samt har lätt att sätta in dig i nya system. Då det används specialiserade system i arbetet, kommer du även få en upplärning i hur dessa hanteras och fungerar.
Du är bra på att hålla dig lugn i pressade situationer, samt är klar och tydlig i din kommunikation.

Vi erbjuder dig en spännande och dynamisk arbetsmiljö med många utmaningar och möjligheter. Tonen är formell och rak, och vi uppskattar humor i en oftast hektisk vardag. Kundfokus är vårt mantra och vi tar stort ansvar för våra kunder och färdiggör alltid deras uppgifter. Utöver detta kommer du få åtkomst till personalförmåner, såsom frukostordningar samt gym.
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss!
Vi ser framemot att höra från dig.

Publiceringsdatum
2021-10-07

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
International House Center Boulevard 5
21136 Köpenhamn

Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
International House Center Boulevard 5 (visa karta)
211 36  KÖPENHAMN

Arbetsplats
Studentconsulting Aps

Jobbnummer
6023634

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ):