Servicekoordinator

PSPartner / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Första Långgatan 18 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se

Har du ett brinnande intresse för service och koordinering? Anser du att problem är till för att lösas och har intresse för teknik och den grafiska branschen? Vi söker dig med stor servicekänsla och skinn på näsan som söker en tempofylld vardag med mycket kundkontakt.

Publiceringsdatum
2017-12-22

Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en dansktalande servicekoordinator som har en vårdande roll mot både tekniker och kund. Du kommer att ingå i ett team om fem och samarbeta nära dina kollegor.

I rollen ansvarar du för att delegera och koordinera teknikernas dagliga arbete utefter kundernas behov. Detta innebär att du i din kontakt med kunden bokar ut tekniker för produktreperation, samordnar och följer upp. Du ansvarar även för avtals- och serviceadministration. Detta inkluderar uppdatering av priser, ordermottagning och materialinköp. Vidare arbetar du till viss del förebyggande med kvalitetsförbättringar, marknadsaktiviteter och merförsäljning.

Profil
• Har en administrativ utbildning eller annan relevant utbildning/erfarenhet.
• Har minst 1 års erfarenhet av service/administration och koordinering.
• Flytande språkkunskaper i danska, svenska och engelska. Det är meriterande om du behärskar ytterligare nordiskt språk i tal och skrift.
• Har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för den här tjänsten. För att trivas i rollen är du en person som vänder problem till tillgång och har förmåga att bemöta kund på ett bra och professionellt sätt. Du motiveras av att bygga nya och bevara redan etablerade kundrelationer, liksom brinner för att ge det lilla extra i din service. Tjänsten passar dig som har pondus, är positiv och strukturerad. Du har en stark teamkänsla och är mån om att hjälpa dina medarbetare. Vidare har du förmåga att koordinera, prioritera samt arbeta proaktivt.

Söker du en utmaning där du verkligen får agera spindeln i nätet har du hittat helt rätt. Vi ser fram emot att ha just dig i vårt team.

Övrig information
Du anställs som konsult hos PS Partner och blir uthyrd till vår kund. Uppdraget är på heltid med start i januari eller februari. Kunden har sitt kontor i Mölndal. Vi ser detta som ett långsiktigt uppdrag där det för rätt person även finns möjligheter till fortsatt anställning hos kund.

Så ansöker du
För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson på +46 723 14 24 74/sara.pettersson@pspartner.se

Vi kommer att påbörja urvalsprocessen i början av januari men skicka gärna in din ansökan redan nu.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
3872553

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: