Serviceinriktad student inom kundsupport

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-26

Företaget
Företaget är en av Nordens största koncerner inom dagligvaror, där du kommer tillhöra avdelningen för konsumentärenden rörande produktfrågor och reklamationer. Du kommer att vara anställd av Bravura och placerad på koncernens trevliga kontor i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
Som konsumenthandläggare tar du emot och handlägger inkommande ärenden från privatkunder, via telefon och mail, rörande främst produktfrågor och reklamationer. Förekommande frågor kan till exempel handla om produkters ursprung, innehåll eller att varan inte levt upp till konsumentens förväntningar. Du registrerar och dokumenterar även inkommande ärenden i deras ärendehanteringssystem.

Du tillhör här ett team om fem personer och kommer att jobba vid behov under arbetstoppar och vid sjukluckor, uppskattningsvis ett par gånger/månad, eventuellt mer under semestrar. Arbetstiderna är i regel 8-17 men kan vid behov anpassas till ditt schema. Även kvälls- och helgpass kan förekomma.

Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar till examen.
• Du har tidigare minst ett års arbetslivserfarenhet där du hanterat och bemött kunder, gärna från butik eller från kundtjänst.
• Meriterande om du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln.
• God data- och systemvana.
• Svenska och engelska i tal och skrift

Då du i rollen som konsumenthandläggare får hantera och prata med många olika typer av människor tror vi att du som söker trivs med och är duktig på att ge förstklassig service. Du räds inte av att hantera svårare samtal och känner dig trygg i rollen att bemöta kunder. Vidare är du noggrann och har ett sinne för detaljer då rollen innefattar en hel del dokumentation. Då tempot stundtals är högt har du även en god förmåga att hantera flera saker samtidigt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundservice, handläggare, kundtjänst, konsumenthandläggare, administration, student, deltid, extrajobb, kundsupport

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vendela Zetterkvist 08-40024050 vendela.zetterkvist@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3069887

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: