Serviceinriktad och initiativrik assistent sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungälv eller i hela Sverige

Vill du ha ett stimulerande arbete i en innovativ och utvecklande miljö där du får assistera chefer inom bland annat ekonomi och inköp? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få dina idéer genomförda.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ha en bred roll där dina arbetsuppgifter bland annat innefattar att hjälpa ekonomichef samt VD med administration och lönerapportering. I arbetsuppgifterna ingår även inköp av kontorsmaterial, mötesbokningar samt uppdatering av dokument. Du kommer även att ta emot gäster, ordna lunch samt kaffe till besökare. Du kommer även att hålla ordning på kontoret och se till att det är undanplockat och fräscht. Uppdraget är med start omgående och kommer att pågå fram till mitten av maj 2012. För rätt person finns mycket goda möjligheter till förlängning. Uppdraget är på heltid, arbetstiderna är mån-fre, 8-17.
Vem trivs här?
Har du tidigare arbetat i en administrativ roll och har mycket goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Word och PowerPoint, kommer du snabbt in i arbetsuppgifterna samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du dessutom vana från arbete i en reception kommer du känna dig trygg i ditt nya arbete.
Tycker du om att ge service samtidigt som du är initiativrik, lösningsorienterad och har skinn på näsan kommer du att känna dig som hemma på din nya arbetsplats.
Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult och bli uthyrd till vårt kundföretag i Mölndal. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att komma direkt till ansökan, klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1437936
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Kristian Andersson på tel: 031-725 45 09.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-12-01

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1094757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: