Serviceinriktad kuntjänstmedarbetare till Telenenheten, VLL Umeå

Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten / Receptionistjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten i Umeå, Skellefteå eller i hela Sverige

Vi bygger en god hälsa och en bra livsmiljö i Västerbotten - vill du vara med och göra skillnad? Vårt huvuduppdrag är hälso- och sjukvård, tandvård, habilitering, rehabilitering och folkhälsoarbete. Landstinget ansvarar också för den högspecialiserade sjukvården inom norra sjukvårdsregionen samt för forskning, utbildning och utveckling. "Ständigt bättre - Patienten alltid först!" är vår värdegrund och kompass när vi dagligen arbetar för en rättvis välfärd.

Teleenheten inom Västerbottens läns landsting ansvarar för hela telefoniprocessen för landstinget. Detta innebär att allt som rör telefoni inom landstinget sköts av denna enhet.

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare som kan vikariera för en av våra ordinarie medarbetare under dennes studieledighet, till att börja med t.o.m juni 2018.



Publiceringsdatum
2017-09-20

Arbetsuppgifter
Är du driven och brinner för att skapa god undkontakt, har du en talang och känsla för service? Då är detta jobbet för dig!
Vi söker dig som vill ha ett varierande arbete där du i ditt uppdrag kommer att hjälpa Västerbottens läns landstings kunder att nyttja olika teleprodukter på ett så bra sätt som möjligt.

Du skall främst ge support på landstingets teleprodukter, både vad gäller hårdvara, funktioner och tjänster, genom att besvara inkommande samtal från kunden eller då kunden kommer till kundmottagningen. Du kommer beställa, sköta debitering och konfigurera framförallt mobiltelefoner. För att du ska få förutsättningar att kunna ge så bra service som möjligt får du utbildning i bl.a. produktkunskap och systemhantering.





Kvalifikationer
Vi vill att Du har avslutad gymnasieutbildning. Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska språket samt har goda kunskaper i engelska. Du har även god datavana. Erfarenhet från support av mobiltelefoner via telefon och kundmottagning är meriterande.

Vi sätter ett mycket stort värde på de personliga egenskaperna och ser gärna att du är en person som är flexibel och god kommunikatör. Du är noggrann och trivs att arbeta både självständigt och i grupp. Du är lyhörd och inger förtroende både till kunden via telefon såväl som i kundmottagningen.

Ansök redan idag då vi rekryterar löpande!






ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen (PUL).

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-08
Ange följande referens när du ansöker: ME 17-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva-Britt Morin evabritt.morin@vll.se 090-7850045

Företag
Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten

Adress
Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten
Box 172
90189 Umeå

Kontorsadress
90185 Umeå

Jobbnummer
3708185

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten: