Serviceinriktad kontorsassistent till företag på Ekerö!

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Ekerö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Ekerö, Botkyrka, Salem, Södertälje, Huddinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Ekerö, Botkyrka, Salem, Södertälje, Huddinge eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag med fokus på administration och ordning och reda? Då har vi på Adecco Office & HR en tjänst för dig med start omgående på ett företag ute på Ekerö i Stockholm!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som kontorsassistent kommer du att fungera som en allt-i-allo på kontoret. Du kommer att ha administrativa arbetsuppgifter såsom fakturahantering, skicka in löneunderlag, registrering i olika datorsystem och annan administration som kan förekomma på företaget som verkar inom byggbranschen.

Vem trivs här?
Du som har jobbat med administration tidigare och har en naturlig fallenhet för ordning och reda kommer att känna igen i den här rollen. För att trivas i tjänsten tror vi att du är noggrann, självgående och service minded.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Uppdraget kommer att täcka en sjukskrivning som beräknas till 4 månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden, rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-08-12

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-11
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dahlström

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
1960839

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: