Serviceinriktad administratör till myndighet - Randstad AB - Administratörsjobb i Stockholm
Serviceinriktad administratör till myndighet
Randstad AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm

Serviceinriktad administratör till myndighet
Har du arbetat minst 3 år med administrativt arbete och har en eftergymnasial utbildning inom administration? Skulle du dessutom beskriva dig som kommunikativ, självgående och kvalitetsmedveten? Då har Randstad rätt uppdrag för dig! Vi söker nu en administratör till en spännande myndighet i Stockholm för start i september.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid 08.30 - 17.00, start i september och till 31 december (med eventuell möjlighet till förlängning).

Publiceringsdatum
2017-08-23

Dina arbetsuppgifter
Här arbetar du för en spännande myndighet som assistent på avdelningen för penningpolitik tillsammans med en kollega. Arbetsplatsen ligger centralt i Stockholm belagt vid restauranger och goda kommunikationer.

Exempel på arbetsuppgifter:

* Fungera som administrativt stöd åt avdelningschefen och de övriga på avdelningen.
* Ansvara för fakturor, mail, mötes-, rese- och budgetadministration.

Kvalifikationer
Här behöver du ha:

* Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete.
* Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor med motsvarande uppgifter.
* Eftergymnasial utbildning inom administration och ekonomi.
* Goda färdigheter i ekonomissytemet Agresso liksom Officepaketet och har kunskap i att sätta samman information till diagram, tabeller och presentationer.
* God svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är självgående, serviceinriktad liksom samarbetsvillig. Du är mån om att utföra god kvalité på det du lämnar ifrån dig liksom har integritet och är trygg i dig själv. Skulle du dessutom beskriva dig som kommunikativ och lösningsorienterad kommer du bli en uppskattad kollega.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2017-09-23, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Sofia Åhlin | sofia.ahlin@randstad.se [ mailto:sofia.ahlin@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-23
Ange följande referens när du ansöker: 201074934
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Åhlin

Företag
Randstad AB

Adress
Randstad AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
3658497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: