Serviceinriktad administratör till Axcell i Jönköping eller Växj

Axcell Fastighetspartner Sydost AB / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Axcell Fastighetspartner Sydost AB i Växjö, Ljungby, Värnamo, Vetlanda, Nybro eller i hela Sverige

Vi söker en ny administratör till vårt team! Söker du en arbetsplats med stark värdegrund, högt tempo och god gemenskap? Är du dessutom en social person med starkt eget driv? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Arbetsbeskrivning:
Som administratör på Axcell kommer du att arbeta med löpande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer också ingå i en arbetsgrupp som ansvarar för vår växel och att hålla ordning och reda på kontoret.
Du kommer bl.a. att arbeta med:
Kund- och leverantörsfakturor
Fakturering
Löpande bokföring
Administrera reseräkningar och körjournaler
Arkivering
Administration och hantering av felanmälningar från kunder

Axcell arbetar idag i affärssystemet Pyramid, VISMA administration och Urplan. Du kommer att arbeta tillsammans med controller samt ytterligare administratörer.
Arbetets omfattning:
Heltid. Start enligt överenskommelse. Tjänsten kan vara placerad antingen i Jönköping eller i Växjö beroende på var du bor. Resor till lokalkontor kan förekomma och det är därför önskvärt att du har B-körkort.
Vi kan erbjuda dig:
Ett spännande, stimulerande och utmanande jobb i en grupp av engagerade och drivna medarbetare. Vi värnar om våra anställdas utveckling och satsar på utbildning och vidareutveckling för våra medarbetare. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Som anställd hos oss kan du räkna med tryggheter som kollektivavtal, friskvård och företagshälsovård. På Axcell Fastighetspartner är teamkänslan ett utmärkande drag och här finns en tydlig gemensam vilja att jobba med ständig utveckling och ha roligt på jobbet.
Profil:
Vi söker dig som vill arbeta som administratör. Du är antingen en nyexaminerad ekonom som vill utvecklas med oss eller så har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har kunskap i grundläggande bokföring, Excel samt övriga Officeprogram. Om du har arbetat i affärssystemet Pyramid är det meriterande men det är inte ett krav.
Personliga egenskaper:
För att lyckas i rollen som administratör hos Axcell ser vi att du är snabblärd, trivs med många bollar i luften, gillar kontakter med både kunder och kollegor och har en mycket god samarbetsförmåga. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig och du har en positiv och prestigelös inställning Du är driven och engagerad samt har viljan att ge det lilla extra för att få en spännande framtid och utveckling inom vårt växande företag

Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Regionchef Patrik Lyckman, 0470-702714
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2021-04-23.
Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, till exempel från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.

Publiceringsdatum
2021-03-26

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Axcell Fastighetspartner Sydost AB
Smedjegatan 39
35246 Växjö

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Axcell Fastighetspartner Sydost AB (org.nr 556535-3421)
Smedjegatan 39 (visa karta)
352 46  VÄXJÖ

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5657602

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Axcell Fastighetspartner Sydost AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Axcell Fastighetspartner Sydost AB: