Serviceinriktad administratör

Clockwork Umeå AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Umeå AB i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, skolpersonal och större integrationsprojekt. Clockwork har idag ca 400 anställda och finns på elva orter från Stockholm i söder till Piteå i norr. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se

Om företaget
Är du positiv och serviceinriktad med ett intresse för administration? Vill du bli ansiktet utåt för ett företag med en betydelsefull agenda? Då är detta tjänsten för dig!
Vi söker nu en administratör för uppdrag hos en av våra kunder i centrala Umeå. Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå under 3 månader med möjlighet till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du främst att arbeta med att ge service, såväl internt som externt, både per telefon och via det personliga mötet. Det handlar mycket om att administrera olika typer av aktiviteter, utforma och ta hand om utskick, bokning av resor, hotell, konferenser, beställning av kontorsvaror och kontering av fakturor.

Din profil
Vi tror att du har gymnasiekompetens och ser det som meriterande om du tidigare arbetat i administrativa roller. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken exempelvis från butik eller hotell- eller konferensverksamhet. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper och telefonvana samt är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift. Som person är det viktigt att du är flexibel, serviceinriktad och positiv.

Eftersom administratören är lite av "ansiktet utåt" hos vår kund, är det viktigt att du har en god social kompetens och inte förlorar fokus när det är mycket att göra. Som administratör är det viktigt att du är strukturerad och har ordning och reda, samt en förmåga att ta egna initiativ och hålla i många trådar samtidigt.

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Stina Lindahl, på tfn: 0733-51 27 14. Då tjänsten ska tillsättas relativt omgående arbetar vi med rekryteringsprocessen löpande. Ansök därför snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se, senast den 4 februari.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-01-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-04
Ange följande referens när du ansöker: 3983
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Lindahl 0733-51 27 14

Företag
Clockwork Umeå AB

Adress
Clockwork Umeå AB
Renmarkstorget 10
90326 Umeå

Kontorsadress
Renmarkstorget 10

Jobbnummer
3921695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clockwork Umeå AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Umeå AB: