Servicedesktekniker - Can Communication IT Support AB - Supportteknikerjobb i Stockholm
Servicedesktekniker
Can Communication IT Support AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Can Communication IT Support AB i Stockholm

CanCom IT-Support arbetar med kompetensförstärkning till IT-avdelningar och som underleverantör av IT-konsulter till våra samarbetspartners.

Vår främsta kompetens är att finna rätt person för varje uppdrag. För att lyckas med detta präglas vi av ett konsekvent utifrån och in perspektiv på hela vår verksamhet. Vi måste först förstå vår kunds vardag och vilken roll vår personal skall ha för att sedan kunna presentera en passande profil.

Vår styrka är att vi hela tiden ser på oss själva med våra kunders kritiska ögon. Detta gör att vi hela tiden tvingar oss själva att stå på tå och utveckla såväl våra konsulters kompetenser som våra rutiner och vårt förhållningssätt till våra uppdragsgivare. Detta kritiska synsätt har lett fram till ett företag som har kompetens, engagemang och flexibilitet som sina ledord. Något som naturligtvis gagnar oss själva men framför allt våra uppdragsgivare.

CanCom IT-Support AB ingår i DC-gruppen tillsammans med Data Communication & Software och Kabeldragarna.

Just nu söker vi en driftig servicedesktekniker till vår uthyrning/rekryteringsverksamhet i Stockholm.

Hör du till dem som gillar omväxling, att ge service, nya utmaningar, miljöombyte och att träffa nya människor? Då skall du söka anställning hos oss.

Vi söker just nu för kunds räkning. 

Servicedesktekniker

Publiceringsdatum
2008-01-17

Dina arbetsuppgifter
Nuvarande uppsättning består av 2 st servicedesktekniker och 1 st dispatcher vars uppgift är att svara i telefonen och registrera ärenden. Servicedesktekniker arbetar med inkomna kundärenden från vår ServiceDesk samt viss installation av hårdvara. Ärenden löses mycket via fjärruppkoppling mot kund men även via besök ute hos kunden.  

Personliga egenskaper: ­Vi lägger stor vikt vid att personen är självgående och vi uppmuntrar egna initiativ. En känsla för problemlösning är ett måste. I och med att allt arbete hos oss innebär kundkontakter krävs hög social kompetens och förmågan att alltid vara serviceminded även under press.

Kunskaper:
Du skall inneha kunskaper inom Windows XP, Vista, Office, Server, skrivare, mail och användaradministration
 

Kvalifikationer
Körkortskrav
Svenska obehindrat
Engelska flytande i tal och skrift

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Månadslön enl. ök.

Kontakt
Jenny Wensberg , 08-442 13 13
Maria Nordvall , 08-442 13 13

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.staffrec.se/viewad.php?source=AMS&id=2371

Ansökan kan lämnas till:

Ansökan skickas till:

Sista ansökningsdag 2008-01-31

Företag
Can Communication IT Support AB
Box 10046
12126 STOCKHOLM-GLOBEN
Mer information på http://www.cancomm.net

Jobbnummer
101688

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Can Communication IT Support AB: