Servicedesktekniker / Servicedesk / 2line support

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Umeå, Vindeln, Örnsköldsvik, Skellefteå, Lycksele eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-11-10

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos vår partner.

Om företaget
Vår kund är ett stort tjänsteföretag som erbjuder lösningar inom IT och telekom. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och visar intresse. Mer information ges vid eventuell intervju.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedesktekniker ansvarar du för teknisk driftsättning och support, förändringar, uppsägningar och support av företagets tjänsteportfölj, med primär inriktning på växelanslutningar och telefoni.

Tillsammans med kollegor ansvara för att samtliga ordersteg som arbetsgruppen ansvarar för blir hanterade. Den slutkundskontakt som krävs för genomförandet av ordrar utefter befintlig process. Vidare hanterar du ärenden i företagets ärendehanteringssystem inom utsatta hanteringstider både via telefon och mail.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning med fördel inom teknik
• Högst meriterande med yrkeserfarenhet inom teknisk support
• Goda färdigheter svenska och engelska

Vi söker dig som har en god känsla för service och som trivs med att vara ansiktet utåt mot kunderna. Det krävs inga särskilda kunskaper inom IT, däremot ett intresse för teknik och viljan att lära. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5439022

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: