Servicedesk-personal sökes i Södertälje

Bemannia Kontor / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i servicedesk inom IT. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Vår kund är ett kommunägt upphandlingsbolag som ansvarar för alla upphandlingar inom Södertälje kommun och administrerar även Nykvarns och Salems kommuns upphandlingar.

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att samarbeta med verksamhetens användare och kunna kommunicera och uttrycka dig så att tekniska detaljer blir förståeliga för företagets användare.

Publiceringsdatum
2012-11-13

Kvalifikationer
• Erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringsystem

• Erfarenhet av att arbeta i First line-support (support via telefon och e-post)

• Erfarenhet av att arbeta med Windows7

• Erfarenhet av att arbeta med Active Directory 2010

• Erfarenhet och vana i att ge support och avhjälpa via fjärrverktyg

• Erfarenhet av att sätta upp funktionsbrevlådor och distrubitionslistor i exchange 2010

Dina personliga egenskaper:

Som person är du serviceinriktad, driven och motiveras av att hjälpa kunder och personal. Du är självående och har ledaregenskaper.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Så här söker du::

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Servicedesk, Södertälje"

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Bemannia AB är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 34 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen och Akademikerna.

Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
1390261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: