Servicedesk / Support / It Till Evry

Bravura / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Borås, Ulricehamn, Alingsås, Härryda, Partille eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-11-05

Företaget
EVRY är ett ledande kunskaps- och IT-företag som verkar på den nordiska marknaden med stor lokal närvaro. De digitaliserar morgondagens vinnare och skapar fördelar som ger svaren på de utmaningar som kunderna ställs inför i den digitala transformationen. EVRY har hög verksamhetskompetens kombinerat med teknisk expertis och de IT-lösningar som krävs för att klara kundernas digitala förändringsresa. Företagets 9 000 medarbetare hjälper kunderna att få konkret nytta av IT genom hela näringskedjan, från lösningar och konsulttjänster till outsourcing.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du med att leverera den bästa tänkbara servicen till företagets kunder. I det dagliga arbetet arbetar du tillsammans med teamet för att lösa kundernas IT-utmaningar. Supportärendena som kommer in tas emot via mail och telefon och ditt arbete är att göra prioriteringar efter behov och tid. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera ärenden på egen hand främst i både 1st-line och 2nd-line, det kan däremot även förekomma ärenden i 3rd-line som du förväntas att lösa.


Kvalifikationer
• Något års erfarenhet ifrån en serviceinriktad roll
• Kunskap inom Active Directory Users and Groups och Citrix
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Meriterande: Kunskap i Exchange

Ditt stora intresse för IT och service samt din nyfikenhet för att lära dig nya saker kommer att vara mycket uppskattat i denna tjänst. För att lyckas i rollen är du en positiv person som är tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du får energi av att föra dialoger med nya människor och du noggrann i ditt arbetssätt. Vidare ser vi att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och att du gärna kommer med idéer och förslag.

Övrig information:

Start: enligt överenskommelse
Plats: Borås
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, support, 1st line, 2nd line, 3rd line, IT, Active Directory, Citrix, Exchange, service, heltid, EVRY, Borås

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anela Brandic anela.brandic@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1490

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4440788

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: