Servicedesk / 1st line / IT-support till globalt IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk / 1st line / IT-support till globalt IT-företag" (publicerad 2018-03-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-12-12FöretagetFöretaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien. Totalt har företaget runt 800 anställda, varav cirka 30 av dessa arbetar på Stockholmskontoret.
Dina arbetsuppgifterSom servicedesk-medarbetare ger du teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Ärendena inkommer via ett ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna ingår allt från administration till fältservice. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av IT-support eller likande
• Tidigare felsökning av hårdvara ses som meriterande
• Goda kunskaper inom Excel och SQL
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Som servicedeskmedarbetare tror vi att du är social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du har god förståelse för vad som behöver göras samt när det behöver göras. Därtill har du ett IT-intresse, är van vid att samarbeta samt tycker om att ge god service.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Globen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning, support, teknik
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Lotsander
martin.lotsander@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3850999
Observera att sista ansökningsdag har passerat.