Servicedesk / 1st line / IT-support / Extrajobb /

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-09-26

Företaget
Företaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. Deras mål är att underlätta användandet och biljetthanteringen i kollektivtrafiken i både Stockholm och andra delar av Sverige. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetarer ger du teknisk support till förtagets fälttekniker och kunder gällande företagets biljettsystem. Ärenden inkommer via ett ärendehanteringssystem, telefon och mail. Du hanterar löpande de incidenter som rapporteras in i ärendehanteringssystemet. Incidenter ska registreras och lösas av servicedesken, alternativt lämnas vidare till tekniker för vidare felsökning. Du kan behöva ta ut statistik ur systemet, hantera förfrågningar om att avsluta eller öppna konton m.m.


Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom IT
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att arbeta med support samt kunskaper i Windows- och Linuxserver
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Tekniskt intresse

Som servicedeskmedarbetare tror vi att du är social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du har god förståelse för vad som behöver göras samt när det behöver göras. Därtill har du ett IT-intresse, är van vid att samarbeta samt tycker om att ge god service.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning, extrajobb, deltid

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Lotsander martin.lotsander@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3718233

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: