Servicecentermedarbetare

Region Jämtland Härjedalen, Servicecenter / Övriga jobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Servicecenter i Östersund

I Region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära.
Här bor du trivsamt och kan fylla din fritid med upplevelser. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en organisation som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter.



Publiceringsdatum
2018-02-02

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som brinner för kundservice och som älskar att lösa problem. Servicecenter är en ny funktion som fortfarande är under uppbyggnadsfas, vilket innebär att du har stora möjligheter att påverka uppbyggnad och arbetssätt.
Du ansvarar för att besvara kundernas frågor med en hög servicenivå i ett högt tempo via olika kontaktvägar så som telefon, e-post och direkt över disk. Du hanterar bland annat felanmälningar,
beställningar samt lämna ut/ta emot utrustning av medarbetare som börjar eller avslutar sin anställning. Servicecenter hanterar även att antal administrativa tjänster. Arbetet är varierande där förstklassig service är A och O.



Kvalifikationer
Gymnasiekompetens med administrativ inriktning är meriterande. God datorkunskap och
övergripande systemförståelse är ett måste då arbetet har koppling till flera system.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska samt kompetens kring service och bemötande krävs.
Vi söker någon med lång erfarenhet av service och gärna med bakgrund i callcenter, kundtjänst
eller liknande verksamhet.

Vi ser gärna att erfarenhet finns av uppstart av ny verksamhet samt vana av framtagande
och dokumentering av rutiner. Det är av stor vikt att personalen kommer med kontinuerlig
feedback samt brinner för utveckling. Servicecenter är fortfarande i uppbyggnadsfas och justeringar av arbetssätt samt rutiner sker löpande.
För att trivas med arbetsuppgifterna behövs ett uppmärksamt och tillmötesgående
förhållningssätt. Det behövs ett genuint intresse och en vilja att hjälpa och vägleda
människor. Att ge service och att alltid sätta kunden i centrum ska vara naturligt.

Personalen ska känna till och följa gällande lagar, riktlinjer och rutiner samt ha förståelse
för offentlighets- och sekretessregler. God samarbetsförmåga gör det lätt att samarbeta med olika typer av människor. Man behöver kunna trivas i en organisation där förändringar och
utveckling tillhör vardagen. Medarbetare på Servicecenter förväntas att aktivt delta och
driva utveckling av verksamheten samt granska processer och flöden med kritiska ögon.
Framtoningen är tydligt kombinerad med problemlösande förmåga samt en positiv attityd.

Vi söker någon som är flexibel, har tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation.
Som person anser man att förstklassig kundservice är A och O. Vi arbetar i team och ser det som viktigt med bra samarbetsförmåga, ansvarstagande och punktlighet.
Periodvis krävs arbete i högt tempo. Arbetet förutsätter att man älskar problemlösning och
kan hålla många bollar i luften. Vi arbetar med många olika typer av uppdrag i kombination
av kundservice och administrativa uppgifter. Som medarbetare på Servicecenter har du god
förståelse om Region Jämtland Härjedalens organisation i stort och en bra känsla för prioritering.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kunskap om och arbete med LEAN är ett extra plus.
Vi ser gärna att erfarenhet finns av uppstart av ny verksamhet samt vana av framtagande
och dokumentering av rutiner. Det är av stor vikt att personalen kommer med kontinuerlig
feedback samt brinner för utveckling. Servicecenter är fortfarande i uppbyggnadsfas och justeringar av arbetssätt samt rutiner sker löpande.
För att trivas med arbetsuppgifterna behövs ett uppmärksamt och tillmötesgående
förhållningssätt. Det behövs ett genuint intresse och en vilja att hjälpa och väg

ÖVRIGT
Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstiden gått ut 180218.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Enligt överenskommelse., upphör: 2019-03-31 12-18 månader som eventuellt kan övergå i tillsvidareanställning.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-18
Ange följande referens när du ansöker: A752639
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Joakim Rödin joakim.rodin@regionjh.se 063-15 53 44

Företag
Region Jämtland Härjedalen, Servicecenter

Adress
Region Jämtland Härjedalen, Servicecenter
Box 654
83127 Östersund

Kontorsadress
Kyrkgatan 12 Östersund

Jobbnummer
3942392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Jämtland Härjedalen, Servicecenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Servicecenter: