Service Desk Specialist - 1st line support (Consumer Relations Agent)

Incluso AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Incluso AB i Göteborg, Partille, Borås, Jönköping, Skövde eller i hela Sverige

Vi letar efter en Service Desk Specialist - 1st line support (Consumer Relations Agent) till ett globalt företag i Göteborg. Start snarast möjligt, 10 månaders uppdrag till att börja med, möjlighet till förlängning efter det.


Beskrivning av tjänsten
Vår kund är ansvarig för att leverera first line support till kundernna i Sverige och Norge. Teamet består av fyra medarbetare. Service Desken är ansvariga för incidentprocessen på företaget och arbetar tätt ihop med utvecklingsteamen för att tillsammans ge det dagliga stöd som kunderna behöver. Teamet hanterar first line support för både system VCRS själva utvecklar och förvaltar men även för andra system inom företagets ekosystem. Teamet ansvarar även för vårt ärendehanteringssystem ServiceNow.

Teamet söker nu ytterligare en medarbetare för att stödja kunder/återförsäljare med 1st line-support. Rollen är självständig samtidigt som du arbetar nära ditt team, vilket ställer krav både på samarbetsförmåga och förmåga till självständigt arbete. Vår kund uppskattar och är väldigt öppna till att alla i teamet ska kunna komma med egna initiativ och förslag till förbättringar. Dessa förslag kan gälla det dagliga arbetet, men även som kan ha en mer långsiktig påverkan på verksamheten. Alla ska kunna bidra till en ständig förbättring framåt.

Huvudsakliga ansvarsområden
Tillhandahålla service till våra kunder i form av 1st line-support
Arbeta proaktivt med förbättringar i processer, systemstöd, samarbete och kunddialog
Driva och samarbeta med utvecklingsteam under pågående driftstörning samt driva kommunikationen till våra kunder.
Administration i ärendehanteringssystemet


Vem är du?
Vår kund söker någon som ser möjligheter där andra ser hinder, som trivs med att driva lösningar och som är van vid att lösa problem. Tjänsten kräver att du är serviceinriktad, har en stark kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, och att du kan skapa goda relationer - med kollegor, samarbetspartners och kunder. De ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med IT-support på first- eller second line-nivå, eller har kompetens inom IT kombinerat med erfarenhet från ett serviceyrke.

Du är en person som kan uttrycka dina åsikter och känslor på ett tydligt sätt, vilket är mycket värdefullt då vår kund prioriterar öppen kommunikation inom teamet. De lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Tjänsten kräver att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid via Incluso i Göteborg. Start är snarast möjligt och uppdraget löper initialt i 10 månader, möjlighet till förlängning efter det.

Vänligen sök med CV och kort motivering på engelska via länken nedan. Vi presenterar kandidater löpande. Ansvarig rekryterare på Incluso är Marianne Nilsson.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Incluso AB (org.nr 559002-3213)
418 78  GÖTEBORG

Jobbnummer
8413129

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Incluso AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Incluso AB: