Service Desk

Lindex IT / Supportteknikerjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindex IT i Partille, Göteborg eller i hela Sverige

Lindex är en av Europas ledande modekedjor med över 480 butiker på 16 marknader. Vår affärsidé är att erbjuda inspirerande och prisvärt mode. Sortimentet omfattar flera olika modekoncept för dam-, barn-, man- och underkläder. Vi är omkring 5.000 medarbetare och vi omsätter drygt sex miljarder kronor. Lindex är en del av den finländska börsnoterade koncernen Stockmann. Vi är ett internationellt modeföretag som ser etnisk och kulturell mångfald som en konkurrensfördel och där alla medarbetare vill skapa en modeupplevelse i världsklass och inspirera våra kunder - modeintresserade kvinnor.

Vill du jobba med IT mitt i pulsen i ett modeföretag? Brinner du för att få IT att fungera och att hjälpa våra butiker i Norden, Central-Europa och Baltikum? Sätter du dig snabbt in i nya lösningar?

Lindex söker medarbetare till IT Service Desk

I rollen ingår att ge IT-support per telefon och via vårt ärendehanteringssystem till Lindex butiker samt till användare på Lindex huvudkontor. Merparten av våra ärenden kommer från butik och avser bland annat kassasystem, kortterminaler och utskriftsproblem. Supporten till kontoren handlar om kontohantering, applikationssupport samt diverse andra vanligt förekommande användarfrågor.

Lindex Service Desk är en del av Stockmannkoncernens totala Service Desk funktion. Vårt arbetssätt är processorienterat med Incident och Problem Management enligt ITIL som grund och vi använder ett modernt ärendehanteringssystem gemensamt för hela koncernen.

För att lyckas i rollen är du serviceorienterad, flexibel och kommunikativ. Du gillar problemlösning och att göra det lilla extra och kan på ett pedagogiskt sätt ge support till användare. Du är driven och resultatinriktad och vill ständigt utvecklas i din roll. För att komplettera det befintliga teamet och kunna bemöta framtida utmaningar på ett bra sätt söker vi dig som är tekniskt orienterad och gärna har erfarenhet av butikssupport. Goda kunskaper i svenska samt vårt koncernspråk engelska är ett krav och det är en fördel om du även kan något ytterligare språk som talas i våra försäljningsländer.

Vi är ett visions- och värderingsdrivet företag och lägger därför stor vikt vid att du delar du våra värderingar. Dessa vägleder oss i det dagliga arbetet och är grunden i vår företagskultur.

Empower yourself and others, Seek constant improvment, Make business oriented decisions, Act sustainable, Make it simple Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsplats på ett internationellt modeföretag i expansion.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Partille. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Ulrika Svensson (se kontaktuppgifter uppe till höger). Vi intervjuar löpande så sök gärna så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
xx Tillsättning snarast

Publiceringsdatum
2015-06-09

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Andersson +46 31-7395075, +46 703-225240

Företag
Lindex IT

Adress
Lindex IT
Box 233
40123 Göteborg

Kontorsadress
Nils Ericsonsplatsen 3

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2330742

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindex IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindex IT: