Service Coordinator med start omgående

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-12-05

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Företaget är den största leverantören av företagslägenheter i Stockholm. De erbjuder möblerade och omöblerade tillfälliga lägenheter med ett brett utbud av olika bostadslösningar i Stockholmsområdet. De förser innovativa lägenhetslösningar till allt från större till mindre organisationer, myndigheter och ambassader.

Dina arbetsuppgifter
Som Service Coordinator tar du emot inkommande serviceuppdrag för verksamheten. Du koordinerar, planerar och fördelar serviceuppdragen till personalen och ser till att de utförs. Därtill ansvarar du för att inreda och fräscha upp lägenheterna och se till så att de håller en god kvalitet, vilket kräver att du har sinne för färg och form. Du ansvarar för inköp, budget och lagerhållning samt utför löpande analyser så som marknadsanalyser och kostnadsanalyser av företagets externa servicetjänster. Du rapporterar vidare till ekonomi/Sales Team kring renoveringsbehov, lägenhetsskick och dolda inspektioner. Vid behov agerar du även 2line support till Housing Service Teamet. Eftersom du ibland är ute i lägenheterna och hjälper till med möblering innebär det att arbetet till viss del kan vara fysiskt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetserfarenhet av serviceyrken
• God system och datorvana i Officepaketet
• B-körkort
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är en positiv lagspelare som är organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Då rollen innebär många interna såväl externa kontakter är du kommunikativ och trivs i sociala sammanhang. Du besitter en god problemlösningsförmåga och motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på. Då rollen innebär stort ansvar med många bollar i luften ser vi att du trivs i en roll där du på egen hand kan driva ditt arbete framåt samt trivs in en föränderlig miljö. Vidare är du även en kreativ person som tycker om att ta egna initiativ och har gärna ett sinne för färg och form.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Bromma, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8308586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: