Service Agent till Caperio Service Desk

Caperio AB / Supportteknikerjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Caperio AB i Sundbyberg, Stockholm, Enköping eller i hela Sverige

Kort om Caperio
Caperio vill vara den IT-partner som är känd för att tillhandahålla den absolut bästa servicen. Vårt uppdrag är att med högsta service hjälpa företag och organisationer att utvecklas framgångsrikt genom att erbjuda IT-lösningar baserade på kunskap och god rådgivning. Du som arbetar på Caperio är det viktigaste vi har och i vårt dagliga arbete har vi stöd av fem värdeord: Ansvar, Ambition, Transparens, Humor och Verkställande. Caperio har kontor i Bromma, Uppsala, Örebro och Göteborg. Omsättningen 2015 uppgick till 894 MKR och vi har nu ca 130 anställda. Caperio är noterat på Nasdaq/OMX First North. Läs mer på www.caperio.se .

Vi söker en Service Agent till Bromma
Vi erbjuder ett stimulerande arbete som Service Agent till vår Service Desk. Tillsammans med dina kollegor, kommer du arbeta med support för kunder i hela Sverige. Tjänsten innebär i huvudsak följande arbetsuppgifter och ansvarsområden:

• lösa och/eller förmedla inkommande ärenden inom IT till andra grupperingar
• övervaka tjänster och system via event management eller övervakningsverktyg
• dokumentera egna rutiner och aktivt föreslå förbättringar i framtagna rutiner och processer
• utföra serviceorder t.ex. standardändringar eller beställning av IT-utrustning enligt policys
• managera kunders IT-miljöer, klienter och konton

Som Service Agent på Caperio arbetar du med att lösa både interna och externa IT-ärenden som inkommer till vår Service Desk. Du säkerställer kunders SLA:er och arbetar kontinuerligt med att öka kundnöjdheten och för att uppnå högsta möjliga kvalité i dina leveranser.

Vi söker dig som...
vill arbeta heltid som Service Agent på vårt kontor i Bromma. Du har tidigare arbetat med telefonförsäljning eller support med inriktning IT. Du är driven och lösningsorienterad och tar ansvar för dina kunder. Du trivs med att arbeta mot uppsatta rutiner och processer samt är resultatfokuserad och van att arbeta mot egna mål. Du har mycket god förståelse för Windows operativsystem och olika Apple-enheter/iOS. En teknisk utbildning är meriterande. Du behärskar svenska i tal och skrift.

För att trivas i rollen och på Caperio behöver du vara en lagspelare med hög social kompetens. Du värdesätter kvalitet i leveranserna till kunder och medarbetare. Du behöver vara serviceinriktad, strukturerad och ha ett genuint intresse för support, kunder och relationer.

Vill du bli en av oss? Sista ansökningsdag är 16 sep 2016.
Vi beaktar ansökningar löpande och tjänsten kan därför tillsätta innan ansökningstiden löpt ut.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-08-24

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-16
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobba@caperio.se

Företag
CAPERIO AB

Adress
CAPERIO AB
BOX 11105
16111 BROMMA

Kontorsadress
GÅRDSFOGDEVÄGEN 7
BROMMA

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-56217500

Jobbnummer
3010832

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Caperio AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Caperio AB: