Senior administratör till globalt bolag!

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en person som tycker om att vara spindeln i nätet och har tidigare erfarenhet av en roll som administratör? Vill du vara en del av ett globalt företag och få chansen till personlig utveckling?
Då är det dig vi söker till detta uppdrag!

Publiceringsdatum
2023-07-15

Om företaget
Vår kund är en världsledande tillverkare av utomhusprodukter som motorsågar, trimmers, robotgräsklippare och trädgårdstraktorer. Koncernen är ledande i Europa inom trädgårdsbevattning och en världsledare inom kaputrustning och diamantverktyg för byggnads- och stenindustrierna.

Dina arbetsuppgifter
Program PMO/Change Support driver de administrativa uppgifterna för båda strömmarna i det centrala PLM (NextGenPLM) programmet. Du kommer rapportera till programmets Change Management-ledare, såväl som PMO-ledaren i varje streams individuella uppgifter. Huvudmålet är att säkerställa ett effektivt och strukturerat samarbete i alla administrativa uppgifter mellan de två strömmarna. Rollen är till 100 % dedikerad till NextGen PLM-programmet

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

• Stöd i den veckovisa kvalitetssäkringen av programmet genom PMO, uppföljning av leveranser med olika teamledare
• Upprätthålla strukturen och effektiviteten i Teams-kanaler och dokumenthantering
• Med hjälp och stöd av kommunikationschefen driva PLM-teamets interna kommunikationskanal
• Stöd i administrativa uppgifter i Change-teamet, stödjer både de centrala och lokala ledarna vid behov
• Allmänna administrativa uppgifter som att organisera och schemalägga möten och evenemang, anteckna mötesprotokoll, förbereda dokument och power points för båda teamen

Profil
För att passa in i yrkesrollen har du tidigare erfarenhet från att jobba med komplexa administrativa uppgifter, gärna i en internationell organisation. Du tar dig an utmaningar med en positiv attityd och är en fena på att lösa problem.

Skallkrav
• Tidigare erfarenhet av komplexa administrativa uppgifter
• Talar och skriver obehindrat på engelska
• Kunskap inom Microsoft PowerPoint och Excel

Meriterande
• Relevant utbildning som t.ex. business management
• Erfarenhet av PMO
• PROSCI-certifikat

Om företaget
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i männi-skors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sve-rige samt i Oslo.

Denna tjänst pågår under 1 års tid och du är anställd via Framtiden under hela perioden.

Anställningsvillkor
• Placering: Jonsered
• Omfattning: Heltid, en tjänst på 1 år
• Start: Efter sommaren

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_48114_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Stina Högström
stina.hogstrom@framtiden.com

Jobbnummer
7966992

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: