Sekreterare/Adminstratör - Adecco Sweden AB, Södertälje - Administratörsjobb i Södertälje
Sekreterare/Adminstratör
Adecco Sweden AB, Södertälje / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Södertälje i Södertälje

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.

Vi söker för vår kund AstraZenecas räkning en sekreterare för längre uppdrag.

Publiceringsdatum
2007-12-28

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med administrativ support mot en av avdelningarna. I övrigt ingår en del sedvanliga sekreteraruppgifter, så som att svara i telefon, beställa resor, ansvara för lättare ekonomiärenden, föra protokoll vid möten, ansvara för uppföljningar osv.

Både interna och externa kontakter ingår.

Kvalifikationer
Du behöver ha en bred kompetens inom det administrativa området. Du har erfarenhet som sekreterare/projektadministratör. Mycket meriterande med erfarenhet från AstraZeneca eller från något annat internationellt företag. Du behöver ha goda kunskaper i MS Office, och klara av att göra presentationer i PowerPoint.
Mycket goda kunskaper i engelska (tal och skrift) är ett krav då mycket av kommunikationen sker på engelska. Det är också en fördel om du känner till medicinsk terminologi.

Dina personliga egenskaper
Som person är du noggrann, positiv och har mycket god samarbetsförmåga. Du måste klara av att samordna, och ha många bollar i luften. Du är mycket kvalitetsmedveten, serviceminded och pedagogisk. Vidare är en stor initiativ förmåga något som uppskattas.

Vad erbjuder Adecco dig?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig p kort tid en bred erfarenhet samt sett stort kontaktnät.

Tjänsten ska tillsättas i början av januari, och fortlöper fram till sommaren som det nu ser ut.

Intresserad?
Har annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. För att söka tjänsten måste du registrera dig på vår hemsida. Här hittar du annonsen: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualizationbycandidate.asp?lVacancyIden=479985

Anställningstyp/arbetstider
Heltid, kontorstider.

Ersättning
månadslön.

Kontakt
Emma Karlberg, 08-555 987 08, Konsultchef

Företag
Adecco Sweden AB, Södertälje
Storgatan 1
15172 Södertälje
Telefonnummer: 08-555 987 00
Faxnummer: 08-55598799
Mer information på http://www.adecco.se

Kontorsadress
Storgatan 1
Södertälje

Jobbnummer
86063

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Södertälje: